ارسال بار به کمبریج

ارسال بار به کمبریج| انگلستان : 

 شهر کمبریج، انگلستان، در حدود ۵۰ مایل (۸۰ کیلومتری) شمال لندن قرار دارد. در سرشماری ۲۰۱۱ بریتانیا، جمعیت این شهر ۱۲۳،۸۶۷ نفر  که  از جمله ۲۴،۴۸۸ دانش آموزان بود . شواهد باستان شناسی در این منطقه ثابت میکند شهر کمبریج در عصر برنز  تحت حکومت وایکینگ وجود داشته است؛ که بعد شهر کمبریج به  یک مرکز تجاری مهم تبدیل شد. دانشگاه کمبریج، در سال ۱۲۰۹ تاسیس شد که  یکی از پنج دانشگاه برتر در جهان شناخته شده است.  این دانشگاه شامل آزمایشگاه کاوندیش، کالج چپل کینگ، و کتابخانه دانشگاه کمبریج. خط افق کمبریج، همراه با منار مخروطی  و کلیسای شهدا انگلیسی، دودکش از بیمارستان ادنبروک و برج کالج سنت جان چپل میباشد.


کمبریج در حال حاضر دارای دو ایستگاه هواشناسی رسمی، موسسه ملی کشاورزی گیاه شناسی که در حدود ۳ کیلومتری  شمال مرکز شهر، و باغ  گیاهی دانشگاه کمبریج ، در حدود ۱ مایلی  جنوب مرکز شهر میباشد. این شهرستان، مانند بسیاری از شهر های انگلستان، دارای آب و هوای دریایی که توسط جریان خلیج فارس  تحت تاثیر قرار گرفته است. این شهر واقع در خشک ترین منطقه از بریتانیا،به طوری که میانگین بارش کمبریج حدود ۵۷۰ میلی متر (۲۲٫۴۴ در) در هر سال میباشد، 

کمبریج نیز به خانه پردیس پزشکی کمبریج ، یکی از بزرگترین خوشه تحقیقات زیست پزشکی در جهان مشهور است.از جاذبه های این شهر میتوان به نمایشگاه موسیقی،  جشنواره هنر ، نمایشگاه توت فرنگی اشاره کرد.،  ایستگاه کمبریج کمتر از یک ساعت تا ایستگاه راه آهن کینگ لندن فاصله دارد.

در زیر نمایی از شهر زیبای کمبریج را میتوانید ببینید :

اسال بار به کمبریج

مسافرت و فریت بار به کمبریج

همان طور که گفتیم کمبریج یکی از شهرهای باشکوه ، دانشگاهی ، اقتصادی و سیاسی در دنیاست و محیطی مناسب برای زندگی است . با این توصیفاتی که ارائه دادیم .همه ساله مسافران زیادی در اینشهر تردد می کنند که اکثرا برای ادامه تحصیل ، توریست و شمار زیادی نیز برای اقامت به این شهر سفر می کنند. این شهر در انگلستان مهمترین مرکز اقامت ایرانیان می باشد و درصد زیادی ایرانی در این شهر اقامت دارند .که بیشتر برای ادامه تحصیل و همچنین اقامت در آنجا حضور دارند . اما در رابطه با فریت بار به کمبریج نیز میتوانیم خدمات شرکت حمل بار هوایی پادمیرا راه را برای مسافران محترم شرح دهیم.

خدمات شرکت پادمیرا راه برای فریت بار به کمبریج

بسته بندی بار | ارسال بار به کمبریج

 مسافران بیشتر نگران این هستند که در طی مسیر ارسال بار به کمبریج به آن ها آسیب وارد شود .  شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا راه با ارائه ی خدمات اصولی درباره بسته بندی و همچنین استفاده از بهترین نوع کارتن های فریت بار برای بسته بندی لوازم شخصی ، منزل و… و استفاده از افراد متخصص در زمینه بسته بندی تا کنون بهترین خدمات را برای شهروندان ایرانی که قصد مسافرت بلند مدت به شهر کمبریج را داشته اند ارئه نموده است.

 سایر خدمات پادمیرا راه برای فریت بار به کمبریج

  1. بسته بندی کلیه لوازم منزل ( ظروف شکستنی ، کتابخانه ، البسه و…) در محل به صورت استاندارد
  2. بارگیری جهت حمل بار هوایی
  3. انجام تشریفات گمرکی با و بدون حضور مسافر : در این مورد برخی از مسافران لازم می دانند که خود شخصا به همراه کارشناس فریت بار برای انجام امور گمرکی حضور داشته باشد اما تعدادی از مشتریان نیز تمام امور را به عهده شرکت فریت بار قرار می دهند . شرکت پادمیرا با خواست مشتری عمل می کند و مهمترین مسئله رضایت مشتری است .
  4. پالت بندی محموله در صورت نیاز : بعد از انجام امور گمرکی برای جلوگیری از آسیب دیدگی احتمالی محموله آن را در صورت نیاز پالت بندی می کنند. شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا این مسئولیت را نیز به عهده گرفته است .
  5. در نهایت اخذ بارنامه برای ارسال بار به کمبریج : شرکت پادمیرا راه در کوتاهترین زمان با پایین ترین هزینه مسئولیت اخذ بار نامه شرکت های هواپیمایی مانند هواپیمایی امارات ، ترکیش ایرلاینز ، لوفتهانزا ، … را برای فریت بار به کمبریج را بر عهده دارد .

 **  توجه

 قوانین ارسال بار به کمبریج تابع قوانین فریت بار به انگلستان می باشد و تمام قوانین فرودگاه های انگلستان یکی می باشند .

 

فرودگاه بین المللی کمبریج

فرودگاه بین المللی کمبریج واقع در حومه شرقی کمبریج  و غرب روستای Teversham که  حدود ۵۰ مایلی (۸۰ کیلومتری) از لندن میباشد. این فرودگاه مجهز به  پرواز برای حمل و نقل عمومی ، پرواز برای  آموزش که دارای ۴ مدرسه پرواز است و همچنین در دسترس شرکت های خصوصی   میباشد. در اکتبر ۲۰۰۸، همزمان با افتتاح مارشال مرکز کسب و کار حمل و نقل هوایی ، نام فرودگاه از فرودگاه کمبریج به فرودگاه مارشال   تغییر کرد.  که نام فرودگاه دوباره به فرودگاه کمبریج در سال ۲۰۱۱ تغییر یافت.در سال ۲۰۱۲ در فرودگاه پرواز چارتر به ایتالیا و همچنین پروازهای منظم به جزایر کانال انجام شد. این اولین پرواز برنامه ریزی شده از فرودگاه از سال ۲۰۰۶ بوده است .

کد یاتا برای این فرودگاه EGSCو کد سازمان یاتا نیز برای این فرودگاه CBGمی باشد.

در زیر نمایی از فرودگاه را می توانید ببینید :

فریت بار به کمبریج

و همچنین در نقشه ی زیر نیز می توانید موقعیت دقیق فرودگاه و شهر کمبریج را ملاحظه نمایید ( نقشه قابل زوم است )

 {module فرودگاه بین المللی کمبریج}