ارسال بار به گنت

ارسال بار به گنت :گنت  یک شهرستان  واقع در منطقه فلاندرز بلژیک است. این پایتخت و بزرگترین شهرستان در شرق استان فلاندر میباشد.  در محل تلاقی رودخانه های شلده و Leie این شهرستان آغاز میشوذ که این رودخانه یکی از جاذبه های توریستی بسیار چشم نواز در شب میباشد. در آغاز سال ۲۰۰۸ شهر گنت  با ۵۹۴،۵۸۲ نفر جمعیت، به عنوان چهارمین شهر پرجمعیت در بلژیک معرفی شد و منطقه شهری، از جمله منطقه رفت و آمد بیرونی، به مساحت ۱۲۰۵ km2 را پوشش می دهد. 

با توجه به سیستم طبقه بندی اقلیمی کوپن، گنت دارای آب و هوای دریایی سواحل غرب میباشد.  میزان بارندگی در این منطقه در طول سال تفاوت چشم گیری ندارد.

  ارسال بار به گنت

 


 

در قرن ۱۳،گنت بزرگترین و ثروتمندترین شهرستان در شمال اروپا، در منطقه کوه های آلپ و بزرگتر از شهرهای  کلن و مسکو بوده است.  در داخل دیوارهای شهر حدود ۶۵۰۰۰ نفر زندگی می کردند.  منطقه تجاری گنت در این دوره  یکی از دلایل رابطه خوب فلاندر با اسکاتلند و انگلستان بود.  برج ناقوس کلیسا و برج سنت Bavo کلیسای جامع و سنت نیکلاس کلیسای فقط چند نمونه از این دوره هستند.

  از جاذبه های گردشگری دیگر این شهر میتوان کلیسای گنت، موزه هنرهای زیبا گنت، برج بوکن گیت و.. را نام برد. جشنواره گنت به طول ده روز  هر سال با حضور حدود ۲ میلیون بازدید کننده برگزار می شود که از بزرگترین جاذبه های این شهر بشمار میرود.

فریت بار به گنت

 

 

خدمات شرکت پادمیرا راه برای فریت بار به گنت| بلژیک، منطقه گنت

بسته بندی بار | ارسال بار به گنت

مسافران بیشتر نگران این هستند که در طی مسیر ارسال بار به گنت به آن ها آسیب وارد شود .  شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا راه با ارائه ی خدمات اصولی درباره بسته بندی و همچنین استفاده از بهترین نوع کارتن های فریت بار برای بسته بندی لوازم شخصی ، منزل و… و استفاده از افراد متخصص در زمینه بسته بندی تا کنون بهترین خدمات را برای شهروندان ایرانی که قصد مسافرت بلند مدت به شهر گنت را داشته اند ارئه نموده است. برای اطلاعات بیشتر در باره بسته بندی می توانید روی آن کلیک کنید.

سایر خدمات پادمیرا راه برای فریت بار به گنت

  1.  بسته بندی کلیه لوازم منزل ( ظروف شکستنی ، کتابخانه ، البسه و…) در محل به صورت استاندارد
  2. بارگیری جهت حمل بار هوایی
  3. انجام تشریفات گمرکی با و بدون حضور مسافر : در این مورد برخی از مسافران لازم می دانند که خود شخصا به همراه کارشناس فریت بار برای انجام امور گمرکی حضور داشته باشد اما تعدادی از مشتریان نیز تمام امور را به عهده شرکت فریت بار قرار می دهند . شرکت پادمیرا با خواست مشتری عمل می کند و مهمترین مسئله رضایت مشتری است .
  4. پالت بندی محموله در صورت نیاز : بعد از انجام امور گمرکی برای جلوگیری از آسیب دیدگی احتمالی محموله آن را در صورت نیاز پالت بندی می کنند. شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا این مسئولیت را نیز به عهده گرفته است .
  5. در نهایت اخذ بارنامه برای ارسال بار به بروکسل : شرکت پادمیرا راه در کوتاهترین زمان با پایین ترین هزینه مسئولیت اخذ بار نامه شرکت های هواپیمایی مانند هواپیمایی امارات ، ترکیش ایرلاینز ، لوفتهانزا ، … را برای فریت بار به گنت را بر عهده دارد .

  **  توجه

 قوانین ارسال بار به گنت تابع قوانین فریت بار به بلژیک می باشد و تمام قوانین فرودگاه های بلژیک یکی می باشند .

فرودگاه بین المللی گنت | فریت بار , ارسال بار هوایی , حمل بار هوایی به گنت

فرودگاه گنت یک فرودگاه همگانی واقع در نزدیکی گنت، شرق فلاندری غربی، بلژیک است.
این فرودگاه درعرض جغرافیایی: ۵۱ ° ۱ ’۱۴ “(شمالی ) و به طول جغرافیایی: ۳ ° ۴۳′ ۴۹٫۲۰” ( شرق )  و در ارتفاع ۴۳ متر بالاتر از سطح دریا قرار دارد.

کد سازمانبرای فرودگاه گنت ایکائو EBKT می باشد.

 

در زیر نمایی از فرودگاه بروکسل را می توانید ملاحظه نمایید:

فریت بار به گنت

همچنین در نقشه ی زیر می توانید موقعیت دقیق شهر و فرودگاه بروکسل را پیدا نمایید(نقشه قابل زوم می باشد)