ارسال بار ولینگتون

ارسال بار ولینگتون| پایتخت نیوزلند :

شهر ولینگتون پایتخت کشور نیوزیلند  و دومین منطقه پرجمعیت این کشور، در حدود ۳۹۸،۳۰۰ نفر است که در  سال ۲۰۰۹ استان ولینگتون حدود ۴۷۸،۶۰۰ نفر جمعیت دارد. البته قابل ذکر است که ولینگتون پرجمعیت‌ترین پایتخت در قاره اقیانوسیه میباشد. این شهر واقع در  نوک جنوب غربی جزیره شمالی، بین تنگه کوک و Rimutaka قرار دارد. ولینگتون نام خود را از آرتور ولزلی ، اولین دوک ولینگتون و فاتح نبرد واترلو  گرفته است. دلیل انتخاب ولینگتون برای پایتخت  متمرکز شدن  پارلمان و ادارات مرکزی و وزارتخانه‌های دولتی و به طور کلی مرکزیت سیاسی این شهر است.در این شهر، در تمام طول سال و به ندرت دمای بالاتر از ۲۵ درجه سانتی گراد (۷۷ ° F) و یا کمتر از ۴ درجه سانتی گراد (۳۹ ° F) را می بیند.ارسال بار ولینگتون


مسافرت و فریت بار به ولینگتون

شهر بندری ولینگتون که متشکل از سه بندر مجزا است.این شهر به دلیل موقعیت جغرافیایی و همچنین جاذبه های گردشگریش مسافران و توریست های زیادی را جذب میکند.جاذبه های توریستی محبوب شامل موزه ولینگتون ، باغ وحش ولینگتون ،گالری های شهر Zealandia و Wellington و همچنین کشتیرانی و اتوبوس رانی لیموزین‌ها میباشد.البته نمایشگاه ها و گالری های با شکوه هنری هر ساله برگزار میشود  . اکثر ایرانیانی که به کشور نیوزلند مهاجرت می کنند یا مسافرت بلند مدت به این کشور را دارند به شهر ولینگتون می روند .در زیر به نحوه ی ارسال بار به ولینگتون را توسط خدمات بار هوایی و فریت بار پادمیرا راه اشاره ای می کنم.

نمایی زیبا از شهر ولینگتون را می توانید ببینید:

ارسال بار ولینگتون

 

خدمات شرکت پادمیرا راه برای فریت بار به ولینگتون | نیوزلند

بسته بندی بار | ارسال بار به ولینگتون

مسافران بیشتر نگران این هستند که در طی مسیر ارسال بار به ولینگتون به آن ها آسیب وارد شود .  شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا راه با ارائه ی خدمات اصولی درباره بسته بندی و همچنین استفاده از بهترین نوع کارتن های فریت بار برای بسته بندی لوازم شخصی ، منزل و… و استفاده از افراد متخصص در زمینه بسته بندی تا کنون بهترین خدمات را برای شهروندان ایرانی که قصد مسافرت بلند مدت به شهر همیلتون را داشته اند ارئه نموده است. برای اطلاعات بیشتر در باره بسته بندی می توانید روی آن کلیک کنید.

سایر خدمات پادمیرا راه برای فریت بار به ولینگتون

  1.  بسته بندی کلیه لوازم منزل ( ظروف شکستنی ، کتابخانه ، البسه و…) در محل به صورت استاندارد
  2. بارگیری جهت حمل بار هوایی
  3. انجام تشریفات گمرکی با و بدون حضور مسافر : در این مورد برخی از مسافران لازم می دانند که خود شخصا به همراه کارشناس فریت بار برای انجام امور گمرکی حضور داشته باشد اما تعدادی از مشتریان نیز تمام امور را به عهده شرکت فریت بار قرار می دهند . شرکت پادمیرا با خواست مشتری عمل می کند و مهمترین مسئله رضایت مشتری است .
  4. پالت بندی محموله در صورت نیاز : بعد از انجام امور گمرکی برای جلوگیری از آسیب دیدگی احتمالی محموله آن را در صورت نیاز پالت بندی می کنند. شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا این مسئولیت را نیز به عهده گرفته است .
  5. در نهایت اخذ بارنامه برای ارسال بار به ولینگتون : شرکت پادمیرا راه در کوتاهترین زمان با پایین ترین هزینه مسئولیت اخذ بار نامه شرکت های هواپیمایی مانند هواپیمایی امارات ، ترکیش ایرلاینز ، لوفتهانزا ، … را برای فریت بار به ولینگتون را بر عهده دارد .

  **  توجه

 قوانین فریت بار به ولینگتون  تابع قوانین فریت بار به نیوزلند می باشد و تمام قوانین فرودگاه های نیوزلند یکی می باشند .

فرودگاه بین المللی ولینگتون 

فرودگاه بین المللی همیلتون واقع در ۱۴ کیلومتری جنوب شهرستان همیلتون در منطقه وایکاتو  در ارتفاع ۵۲ متری از سطح دریا قرار دارد.  فرودگاه همیلتون دهمین فرودگاه شلوغ در نیوزیلند از لحاظ مسافر است.بر اساس آمار در سال ۲۰۱۱ فرودگاه دارای ۳۱۶،۰۰۰ مسافران داخلی و ۴۶۰۰۰ مسافران بین المللی  بوده است.همچنین این فرودگاه  یک  مرکز آموزش نیوزیلند از CTC حمل و نقل هوایی است. CTC یک سازمان آموزش پرواز بریتانیا است که خلبان تازه آموزش دیده به خطوط هوایی متعددی در سراسر جهان منتقل میکند .

کد سازمان یاتا برای این فرودگاه NZWNمی باشد و برای سازمان ایکائو نیز WLG است.

فرودگاه بین المللی ولینگتون  (که قبلا به عنوان فرودگاه Rongotai شناخته میشده)  واقع در حومه  ولینگتون، پایتخت کشور نیوزیلند است. فاصله آن   ۵٫۵ کیلومتری از جنوب شرقی مرکز شهر میباشد.این فرودگاه شامل زمینی به مساحت ۱۱۰ هکتار   بر روی تنگه Rongotai است.سومین فرودگاه شلوغ  بعد از آکلند و کرایستچرچ در نیوزیلند  است  .بر اساس آمار  در سال ۳۱ مارس ۲۰۱۳ ۲۰ ، ۵،۳۷۳،۶۲۲ مسافر در این فرودگاه رفت آمد داشته اند. این فرودگاه،  ارتباط بسیاری از مقصدهای نیوزیلند میسر میکند و همچنین دارای سفر های زیادی به  شرق استرالیا میباشد.

در زیر نمایی از فرودگاه بین المللی ولینگتون را می توانید ببینید :

فریت بار بار به ولینگتون

در نقشه ی زیر نیز که قابلیت زوم را دارد می توانید موقعیت دقیق فرودگاه و شهر ولینگتون را ببینید.

{module فرودگاه ولینگتون}