حمل وسایل منزل به کانادا , هزینه باربری به کانادا

باربری به کانادا

بدون شک در بین کشورهای دنیا کانادا را در رده بالای کشورهای مهاجر پذیر می توان دید . از این رو همه ساله بر تعداد مهاجرت به کشور کانادا افزوده میشود . از طرف دیگر افراد زیادی برای ادامه تحصیل و یا تجارت مدت دار به کانادا می روند . به هر صورت هر مسافری که برای مدت زمان بیشتری به کانادا مسافرت می کند همیشه به همراه خود اضافه بار دارد همچنین افرادی که به مدت طولانی می خواهند در آنجا زندگی کنند و یا کلا به کانادا مهاجرت می کنند ؛ دوست دارند وسایل منزل خود را با خود ببرند.

حمل وسایل منزل به کانادا

افرادی که می خواهند وسال منزل خود را نیز با خود به کانادا ببرند یا حداقل لوازمی که خیلی نیازمند و یا دوستشان دارند را ببرند . دنبال شرکت های باربری بین المللی هستند که این کار را برایشان انجام دهند. برای ارسال بار به کانادا دو نوع باربری وجود دارد :

  1. باربری از طریق دریا به کانادا
  2. باربری از طریق هوایی به کانادا

بهترین راه برای حمل وسایل اساسی منزل به کانادا

در بین تمامی انواع باربری که شامل باربری زمینی , دریایی و هوایی می شود ؛ بدون شک باربری هوایی از همه هم امنیت بالایی دارد , هم اصولی است و هم سرعت رسیدن به مقصد بسیار بالا است . و برای ارسال بار های با وزن پایین بین ۱۰۰ تا ۳۰۰ کیلوگرم و بالاتر نیز خیلی به صرفه است . از این رو بهترین راه برای حمل وسایل منزل به کانادا ؛ باربری هوایی است .

جهت کسب اطلاع از روند باربری هوایی به کانادا و ارسال وسایل منزل به کانادا با کارشناسان ما در فریت بار پادمیرا راه تماس بگیرد .

هزینه باربری به کانادا

شرکت فریت بار پادمیرا راه شیوه ای که برای ارسال وسایل منزل و یا فریت بار به کانادا در پیش گرفته است بدین صورت می باشد :

بسته بندی لوازم منزل جهت فریت به کانادا

شرکت خدمات بار هوایی پادمیرا راه به هیچ عنوان بار پک شده را قبول نمی کند و باید صفر تا صد کار را خود شرکت انجام دهد .

بعداز اینکه قرار بر این شد که کار ارسال وسایل منزل به کانادا را برای شما شرکت ما انجام دهد ؛ زمانی را برای بسته بندی بارتان در منزل برای شما تعیین می شود و تیم پکینگ در زمان تعیین شده به همراه تمامی لوازم بسته بندی اعم از کارتن , نایلون حبابدار  , کارتن ضربه گیر  و …. به محل بار اعزام می شوند . و تمامی بار شما را با اصول استاندارد بسته بندی می کنند و در نهایت تمام کارتن های بسته بندی را بر روی پالت های پلاستیکی با استفاده از تسمه های پلاستیکی فیکس می کنند تا بار یکپارچه و منسجم باشد.

ارسال بار به فرودگاه و انجام کارهای گمرکی و تشریفات فرودگاهی

بعد از اتمام بسته بندی ؛ تمام بار به فرودگاه ارسال می شود و کارشناس ما در فرودگاه اقدام به انجام کارهای گمرکی و تشریفات فرودگاهی جهت صدور بارنامه می کنند .

تسویه حساب و ارسال بار به مقصد

بعد از صدور بارنامه برای بار مسافری توسط یکی از ایرلاین های فعال در فرودگاه امام خمینی ( ره ) ؛ بر اساس وزن نهایی که ایرلاین ارائه می کند ؛ مسافر باید هزینه ارسال بار به به صورت کامل پرداخت نمایید و در نهایت بار به مقصد ارسال شود .

هزینه انواع اوزان برای ارسال وسایل منزل

برای ارسال بار به کانادا یا هر کشور دیگری  هزینه وزن بار جهت فریت بدین صورت است :

  • وزن ۴۵ کیلو گرم _ زیر ۴۵ تا ۱۰۰ کیلو گرم
  • وزن ۱۰۰ تا ۳۰۰ کیلو گرم
  • وزن بالای ۳۰۰ کیلو گرم

باید دقت داشته باشید که با افزایش وزن بار هزینه نیز کاهش پیدا می کند .

نکته مهم

شرکت پادمیرا راه برای تمامی مراحل کار و به ازای هر کیلوگرم هزینه را به ریال اعلام می کند و این هزینه برای هر کیلو شامل تمام مراحل کار است از بسته بندی گرفته تا تحویل در فرودگاه مقصد .