فریت بار ایران ایر | هزینه ارسال بار مسافری با هواپیمایی ایران ایر چقدر است ؟

شرکت هواپیمایی ایران ایر یکی از قدیمی ترین شرکتهای هواپیمایی نه تنها در داخل کشور بلکه در دنیا می باشد این شرکت بیش از نیم قرن در حال فعالیت در عرصه مسافربری و کارگو می باشد . سال تاسیس ایران ایر به ۱۳۲۵ بر می گردد و اولی پرواز خود را با پرواز تهران مشهد شروع کرد .

خط هوایی پرشین ایرویز در سال ۱۳۳۳ در جهت حمل و نقل بار به اروپا تاسیس شد.

فریت بار با شرکت هواپیمایی ایران ایر

هزینه فریت بار به خارج از کشور با شرکت های داخلی به نسبت شرکت های هواپیمایی خارجی مثل امارات , قطر و .. کمتر است از این رو در خواست ارسال با شرکت هواپیمایی ایران ایر بیشتر از سایر شرکتها می باشد . البته باید به این نکته نیز توجه داشته باشیم که به دلیل حجم تقاضای بالا برای ارسال بار با ایران ایر  زمان ارسال بار طولانی تر می باشد .

شرکت خدمات بار هوایی پادمیرا بر اساس در خوات مشتری بهترین و سریع ترین راه ارسال بار به مقصد مسافر را در نظر می گیرد و راهنمایی کامل در این زمینه ارائه می کند . جهت در یافت مشاوره رایگان در زمینه فریت بار می توانید با کارشناسان ما از طریق زیر تماس حاصل فرمایید :

امنیت و ایمنی فریت بار ایران ایر

مثل اکثر شرکت های هواپیمایی داخلی و خارجی بار مسافری و تجاری بیمه می شود از این رو مشکلی وجود ندارد . مهمترین بخشی که هر مسافر باید قبل از ارسال بار خود در نظر بگیرد نحوه بسته بندی و پالت بندی وسایل است . اگر بار به صورت دقیق و درست بسته بندی نشده باشد احتمال آسیب دیدگی آن به شدت بالا خواهد رفت و این دیگر از حیطه کاری شرکت هواپیمایی خارج است . پس در انتخاب شرکت خدمات بار هوایی برای ارسال محموله و بار خود باید دقت زیادی داشته باشید .

بسته بندی باید به چه شکلی انجام شود ؟

بسته بندی بار باید طوری انجام شود که هیچ آسیبی به بار موقع  جابجایی در فرودگاه و هواپیما رخ ندهد . شیوه بهتر بسته بندی را در زیر شرح می دهیم  :

وقتی با ما تماس می گیرید و کار فریت بار مسافری خود را به ما میسپارید به این صورت عمل می کنیم :

قبل از اعزام تیم بسته بندی کارشناسان ما وسایلی که می خواهید ارسال کنید را به صورت کامل از شما سوال می کنند .

اعزام تیم پکینگ به منزل و یا محل بار به همراه تمامی لوازم و متریال مورد نیاز برای بسته بندی  بار  .

لوازم با استفاده از کاغذ و نایلون حباب دار کامل ایمن می شوند و در نهایت در کارتن های با اندازه های معمولا ۵۰ در ۵۰ گذاشته و پک می شود .

نکته مهم :

برای مبلمان شیوه های متفاوتی اجرا می شود

بعد از اینکه تمامی لوازم در کارتن های مخصوص شرکت گذاشته شد کارتن ها پک می شوند و بر روی پالت پلاستیکی یکجا فیکس می شوند . یعنی بار کاملا منسجم و یکپارچه می باشد .

در نهایت بار به فرودگاه ارسال می شود و کارهای گمرکی و تشریفات فرودگاهی انجام می شود و  بار با هواپیمایی ایران ایر به مقصد ارسال می شود .

چند نکته مهم :

شرکت پادمیرا فریت به هیچ عنوان بار پک شده را قبول نمی کند بار به دلایل امنیتی باید توسط خود شرکت بسته بندی شود . تمامی لوازم و متریال بسته بندی توسط خود شرکت تهیه می شود .

برای فریت بار ایران ایر  می توانید با ما تماس بگیرد تا بهترین مشاوره را برای شما داشته باشیم . تنها یک تماس از شما و پاسخ از ما در کمترین زمان .