فریت بار به استراسبورگ | فرانسه

فریت بار به استراسبورگ | فرانسه : استراسبورگ مقر چندین موسسه اروپایی مانند شورای اروپا ، دادگاه اروپایی حقوق بشر، اداره کیفیت دارو اروپا ، رصدخانه سمعی و بصری اروپایی و همچنین پارلمان اروپا است. و همچنین کمیسیون مرکزی برای کنترل در راین و موسسه بین المللی حقوق بشر در این شهرستان واقع است.

شهر استراسبورگ از لحاظ اقتصادی، یک مرکز مهم تولید است و همچنین درحمل ونقل در جاده، راه آهن و رودخانه شهر قابل توجهی می باشد که از لحاظ حمل و نقل بندر استراسبورگ در راین دومین پس از دویسبورگ، آلمان است.

استراسبورگ در فرهنگ فرانسه و آلمان غوطه ور است و اگر چه به شدت در طول تاریخ مورد مناقشه بوده است، یک پل وحدت میان فرانسه و آلمان برای قرن ها ایجاد شده است .بزرگترین مکان اسلامی عبادت در فرانسه، مسجد جامع استراسبورگ، توسط مانوئل والس، وزیر کشور فرانسه در ۲۷ سپتامبر ۲۰۱۲ افتتاح شد .این مسجد ظرفیت ۱۵۰۰ نمازگزار را دارد.ومراسم آن به دو زبان فرانسوی و عربی برگزار می شود.

فریت بار به استراسبورگ
مسافرت و فریت بار به استراسبورگ

برای بازدید در فرانسه از شهر استراسبور دیدن فرمایید یکی از دلایل این امر Grande Île قسمت  تاریخی استراسبورگ ،به خاطر جاذبه های فراوانش میباشد.از جمله ساختمان ها و کانال ها زیبایش که توسط یونسکو به ثبت رسیده است.در این مرکز  ساختمان قدیمی مزون کامرزل (Maison Kammerzell) متعلق به قرن پانزدهم است را از دست ندهید .البته قصر روان که به سبک فرانسوی ساخته شده ، اکنون  موزه باستان شناسی و موزه هنردر آن واقع شده است. از مکان های دیدنی استراسبورگ میتوان به کلیسای جامع شهر اشاره کرد. ارتفاع برج آن ۱۴۲ متر میباشد که مهمترین اثر معماری در شهر است و شامل مجسمه و ساعت نجومی با قدمت زیاد میباشد. همه ساله نیز افرادی برای تحصیل و گذراندن دوره های فوق تخصصی و…به این شهر مسافرت می کنند .ولی مهم ترین مسئله در این مسافرت جابجایی اثاثه شخصی برای مسافران است که به عنوان فریت بار محسوب می شود.در زیر به خدماتی شرکت حمل بار هوایی که برای فریت بار به فرانسه و به خصوص شهر پاریس ارائه می کند اشاره می کنیم.

خدمات شرکت پادمیرا راه برای فریت بار به استراسبورگ | فرانسه، ایل دو فرانس

بسته بندی بار | ارسال بار به استراسبورگ

مسافران بیشتر نگران این هستند که در طی مسیر ارسال بار به پاریس به آن ها آسیب وارد شود .  شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا راه با ارائه ی خدمات اصولی درباره بسته بندی و همچنین استفاده از بهترین نوع کارتن های فریت بار برای بسته بندی لوازم شخصی ، منزل و… و استفاده از افراد متخصص در زمینه بسته بندی تا کنون بهترین خدمات را برای شهروندان ایرانی که قصد مسافرت بلند مدت به شهر استراسبورگ را داشته اند ارئه نموده است.

سایر خدمات پادمیرا راه برای فریت بار به استراسبورگ

فریت بار به استراسبورگ | فرانسه

  1.     بسته بندی کلیه لوازم منزل ( ظروف شکستنی ، کتابخانه ، البسه و…) در محل به صورت استاندارد
  2.     بارگیری جهت حمل بار هوایی
  3.     انجام تشریفات گمرکی با و بدون حضور مسافر : در این مورد برخی از مسافران لازم می دانند که خود شخصا به همراه کارشناس فریت بار برای انجام امور گمرکی حضور داشته باشد اما تعدادی از مشتریان نیز تمام امور را به عهده شرکت فریت بار قرار می دهند . شرکت پادمیرا با خواست مشتری عمل می کند و مهمترین مسئله رضایت مشتری است .
  4.     پالت بندی محموله در صورت نیاز : بعد از انجام امور گمرکی برای جلوگیری از آسیب دیدگی احتمالی محموله آن را در صورت نیاز پالت بندی می کنند. شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا این مسئولیت را نیز به عهده گرفته است .
  5.     در نهایت اخذ بارنامه برای ارسال بار به استراسبورگ : شرکت پادمیرا راه در کوتاهترین زمان با پایین ترین هزینه مسئولیت اخذ بار نامه شرکت های هواپیمایی مانند هواپیمایی امارات ، ترکیش ایرلاینز ، لوفتهانزا ، … را برای فریت بار به استراسبورگ را بر عهده دارد .

**  توجه

قوانین ارسال بار به استراسبورگ تابع قوانین فریت بار به فرانسه می باشد و تمام قوانین فرودگاه های فرانسه یکی می باشند .

فرودگاه بین المللی استراسبوگ فرانسه | فریت بار به این فرودگاه

نمایی از فرودگاه را در شکل زیر می توانید ببینید :

فرودگاه استراسبورگ فرودگاه اصلی شهر استراسبورگ می باشد. این فرودگاه  در غرب-جنوب غربی استراسبورگ در ارتفاع ۱۵۴ متری از سطح دریا واقع شده است.کد سازمان یاتا برای این فرودگاه  SXB ، ICAO: LFST می باشد .