فریت بار به مارسی

یت بار به مارسی| ارسال بار ، حمل بار هوایی : شهر مدیترانه ای مارسی ، بعد شهر پاریس  مهمترین شهر فرانسه می باشد.مارسی در سواحل جنوب فرانسه، با جمعیت ۸۵۲۵۱۶ (ژانویه ۲۰۱۲ ) نفر در زمینی به مساحت ۲۴۱ km2 واقع شده است.شهر مارسی پایتخت فرهنگی اروپا در سال ۲۰۱۶ و همچنین پایتخت اروپایی ورزشی در سال ۲۰۱۷ انتخاب شده است .به دلیل بزرگترین بندر تجاری در ساحل مدیترانه و پیشرو در صنعت حمل و نقل  مارسی نقش مهم و کلیدی را برای اقتصاد فرانسه ایفا میکند.


 

مارسی جذابیت های خاص و دیدنی زیادی به دلیل شهری قدیمی و بندری  دارد. بناها و موزه های زیاد،هتل های لوکس ومحیطی آرام و امن از جذابیت های آن میباشد.بناهای  این شهر عبارتند از سالن کنسرت «لودوم»، «قلعه ایف»،«مدرسه باله ملی ماری»، «کلودپیتراگالا»، «کاخ لون شان»‌ و کلیسای جامع «نتردام دولاگارد» است.گردشگران برای دیدن قلعه چشم نواز ایف با قایق های بندر مارسی به سمت جزیره ای وسط دریا میروند.این قلعه همان زندانی است که در کتاب های الکساندر دوما از آن یاد شده است.

مارسی دارای آب و هوای مدیترانه با زمستانهای معتدل، مرطوب و گرم به گرم، تابستان عمدتا خشک است.دسامبر، ژانویه، فوریه و سردترین ماه،جولای و آگوست گرمترین ماه در این شهر میباشد. مارسی رسما پر آفتاب ترین شهرستان در فرانسه با بیش از ۲،۹۰۰ ساعت تابش آفتاب در حالی که آفتاب به طور متوسط در فرانسه در حدود ۱،۹۵۰ ساعت تعیین شده است .

 مسافرت و فریت بار به مارسی

مارسی به دلیل داشتن موزه ها و بناهای قدیمی و تاریخی نیز به عنوان یکی از شهرهای توریستی در فرانسه به حساب می آید . بندر مارسی پایگاه ورود میلیون ها نفر در سال با کشتی های کروز است .هر سال ۴٫۱ میلیون بازدید کننده  برای گردشگری و کسب و کار  به مارسی سفر میکنند. همچنین این شهر میزبان نمایشگاه ها و اجلاس های مهمی در دنیا بوده است. همچنین میتوان به این نکته اشاره کرد  هم وطنان ایرانی  همه ساله برای تجارت ،تفریح ، تحصیل و گذراندن دوره های فوق تخصصی و…به این شهر مسافرت می کنند . ولی مهم ترین مسئله در این مسافرت جابجایی اثاثه شخصی برای مسافران است که به عنوان فریت بار محسوب می شود.در زیر به خدماتی شرکت حمل بار هوایی که برای فریت بار به فرانسه و به خصوص شهر مارسی ارائه می کند اشاره می کنیم.

 خدمات شرکت پادمیرا راه برای فریت بار به مارسی| فرانسه مارسِی پروانس

بسته بندی بار | ارسال بار به مارسی 

مسافران بیشتر نگران این هستند که در طی مسیر ارسال بار به مارسی به آن ها آسیب وارد شود .  شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا راه با ارائه ی خدمات اصولی درباره بسته بندی و همچنین استفاده از بهترین نوع کارتن های فریت بار برای بسته بندی لوازم شخصی ، منزل و… و استفاده از افراد متخصص در زمینه بسته بندی تا کنون بهترین خدمات را برای شهروندان ایرانی که قصد مسافرت بلند مدت به شهر مارسی را داشته اند ارئه نموده است.

 

سایر خدمات پادمیرا راه برای فریت بار به مارسی

 

  1. بسته بندی کلیه لوازم منزل ( ظروف شکستنی ، کتابخانه ، البسه و…) در محل به صورت استاندارد
  2. بارگیری جهت حمل بار هوایی
  3. انجام تشریفات گمرکی با و بدون حضور مسافر : در این مورد برخی از مسافران لازم می دانند که خود شخصا به همراه کارشناس فریت بار برای انجام امور گمرکی حضور داشته باشد اما تعدادی از مشتریان نیز تمام امور را به عهده شرکت فریت بار قرار می دهند . شرکت پادمیرا با خواست مشتری عمل می کند و مهمترین مسئله رضایت مشتری است .
  4. پالت بندی محموله در صورت نیاز : بعد از انجام امور گمرکی برای جلوگیری از آسیب دیدگی احتمالی محموله آن را در صورت نیاز پالت بندی می کنند. شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا این مسئولیت را نیز به عهده گرفته است .
  5. در نهایت اخذ بارنامه برای ارسال بار به مارسی: شرکت پادمیرا راه در کوتاهترین زمان با پایین ترین هزینه مسئولیت اخذ بار نامه شرکت های هواپیمایی مانند هواپیمایی امارات ، ترکیش ایرلاینز ، لوفتهانزا ، … را برای فریت بار به مارسی را بر عهده دارد .

 

 **  توجه

 

 قوانین ارسال بار به مارسی تابع قوانین فریت بار به فرانسه می باشد و تمام قوانین فرودگاه های فرانسه یکی می باشند .

فرودگاه بین المللی مارسِی پروانس فرانسه | فریت بار به این فرودگاه

 

نمایی از فرودگاه را در شکل زیر می توانید ببینید :

 

فرود گاه مارسِی پروانس   واقع در ۲۷ کیلومتری (۱۷ مایلی) شمال غرب مارسی است .این فرودگاه پنجمین فرودگاه شلوغ فرانسه از نظر ترافیک مسافری و سومین از نظر ترافیک حمل و نقل قرار دارد.  کد سازمان یاتا برای این فرودگاه MRS کد سازمان ایکائو نیز LFML می باشد .

می توانید موقعیت دقیق فرودگاه را در نقشه ی زیر ببینید( نقشه قابل زوم است)