فریت بار به مونترال

 مونترال : شهر مونترال بعد از تورنتو دومین شهر بزرگ کانادا است این شهر بزرگترین شهر استان کبک و هم چنین پانزدهمین شهر بزرگ آمریکای شمالی می باشد. مونترال دارای ۱۶۴۹۵۱۹ نفر جمعیت در سال ۲۰۱۱ بود . مونترال بعد از پاریس دومین شهر بزرگ فرانسوی زبان در جهان شناخته شده است در حدود ۶۷ درصد ساکنان مونترال فرانسه زبان هستند. مونترال داری چهار دانشگاه اصلی است که دو تا از دانشگاه مونترال زبان فرانسه است و دوتای دیگر زبان انگلیسی  از این حیث مونترال یکی از قطب های دانشجو پذیر آمریکای شمالی به حساب می آید . پیش شماره تلفن مونترال ۵۱۴ و ۴۶۸ می باشد.

فریت بار به مونترال


 

مونترال در شرق کانادا و در جنوب غرب استان کبک واقع شده است . مونترال در ۵۳۹ کیلومتری شمال شرقی بزرگترین شهر کانادا(تورنتو) قرار دارد و در ۱۹۰ کیلومتری اتاوا یکی دیگر از شهرهای مهاجر پذیر کانادا واقع شده است. مونترال بزرگترین مرکز تجاری و فرهنگی استان کبک ، کانادا می باشد. مختصات روی نقشه :  ۴۵ درجه و ۳۱ دقیقه شمالی ، ۷۳ درجه و۳۹ دقیقه ی غربی .

ارسال بار به مونترال

ارسال بار به مونترال و مسافرت به کانادا

بعد از تورنتو می توان مونترال را بزرگترین شهر مهاجر و توریست پذیر کانادا دانست .  مونترال  یکی از مراکز عمده ی مسافرین و مهاجرین ایرانی در کانادا می باشد . در رابطه با مسافرت به مونترال می توان گفت که بیشتر مسافرین کشور که قصد سفر طولانی مدت به کانادا و شهر مونترال را دارند در مورد ارسال بار به مونترال اطلاعات زیادی ندارند . برای اینکه در زمینه ارسال بار و فریت بار | حمل بار هوایی اطلاعات زیادی را کسب کنید می توانید با کارشناس شرکت پادمیرا راه تاس حاصل نمایید .

خدمات شرکت پادمیرا راه برای فریت بار به مونترال | کانادا

بسته بندی بار | ارسال بار به مونترال

مسافران بیشتر نگران این هستند که در طی مسیر ارسال بار به مونترال به آن ها آسیب وارد شود .  شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا راه با ارائه ی خدمات اصولی درباره بسته بندی و همچنین استفاده از بهترین نوع کارتن های فریت بار برای بسته بندی لوازم شخصی ، منزل و… و استفاده از افراد متخصص در زمینه بسته بندی تا کنون بهترین خدمات را برای شهروندان ایرانی که قصد مسافرت بلند مدت به شهر مونترال را داشته اند ارئه نموده است. برای اطلاعات بیشتر در باره بسته بندی می توانید روی آن کلیک کنید.

سایر خدمات پادمیرا راه برای فریت بار به مونترال

  1. بسته بندی کلیه لوازم منزل ( ظروف شکستنی ، کتابخانه ، البسه و…) در محل به صورت استاندارد
  2. بارگیری جهت حمل بار هوایی
  3. انجام تشریفات گمرکی با و بدون حضور مسافر : در این مورد برخی از مسافران لازم می دانند که خود شخصا به همراه کارشناس فریت بار برای انجام امور گمرکی حضور داشته باشد اما تعدادی از مشتریان نیز تمام امور را به عهده شرکت فریت بار قرار می دهند . شرکت پادمیرا با خواست مشتری عمل می کند و مهمترین مسئله رضایت مشتری است .
  4. پالت بندی محموله در صورت نیاز : بعد از انجام امور گمرکی برای جلوگیری از آسیب دیدگی احتمالی محموله آن را در صورت نیاز پالت بندی می کنند. شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا این مسئولیت را نیز به عهده گرفته است .
  5. در نهایت اخذ بارنامه برای ارسال بار به مونترال : شرکت پادمیرا راه در کوتاهترین زمان با پایین ترین هزینه مسئولیت اخذ بار نامه شرکت های هواپیمایی مانند هواپیمایی امارات ، ترکیش ایرلاینز ، لوفتهانزا ، … را برای فریت بار به مونترال را بر عهده دارد .

 **  توجه

 قوانین ارسال بار به مونترال تابع قوانین فریت بار به کانادا می باشد و تمام قوانین فرودگاه های کانادا یکی می باشند .

فرودگاه بین‌المللی مونترال | فرودگاه پییر الیوت ترودو

فرودگاه بین المللی مونترال یک فرودگاه باربری همگانی می باشد که دارای یک باند آسفالت و بتن به ۳۳۵۳ متر می باشد این فرودگاه در سال ۱۹۴۰ تاسیس شده است. افرودگاه بین المللی مونترال در ارتفاع ۳۶ متری از سطح دریا واقع شده است. مالک این فرودگاه Transport Canada است.این فرودگاه به نام نخست وزیر معروف کانادا نام گذاری شده است.( ژورف فلیپ ایو الیوت ترودو)

کد فرودگاه بین المللی مونترال در سازمان یاتا : YUL و در سازمان ایکائو : CYUL می باشد.

موقعیت دقیق فرودگاه را در نقشه ی زیر می توانید ملاحضه کنید .(نقشه قابل زوم است)