ارسال بار به واشنگتن

ارسال بار به واشینگتن |  پایتخت ایالات متحده آمریکا :  واشینگتن پایتخت آمریکا است و در سال ۱۷۹۰ این شهر در ساحل شرقی کشور آمریکا بر اساس قانون اساسی این کشور به عنوان پایتخت معرفی شد. واشینگتن بر اساس این قانون بخشی از هیچ ایالتی نیشت و نظارت آن بر عهئه ی کنگره ایلالات متحده می باشد.این شهر به افتخار جورج واشینگتن نام گذاری شده است .و در سال ۱۹۷۱ بهه طور رسمی به عنوان پایتخت آمریکا شناخته شد.

فریت بار به واشنگتن


واشینگتن در سال ۲۰۱۱ جمعیتی در حدود ۶۱۷۹۹۶ نفر داشتو به عنوان ۲۵ شهر پر جمعیت آمریکا بود ولای از نظر منطقه با ۵٫۶ میلیون نفر به عنوان هفتمین منطقه پر جمعیت آمریکا می باشد. این شهر از نظر اقتصادی بسیار قدرتمند است به طوری که تنهایی قدرت اقتصاد کشوری مثل مراکش را دارد.

موقعیت جغرافیایی  واشینگتن

این شهر در شرق ایالات متحده آمریکا و در بین دو ایالت ویرجینیا و مریلند واقع شده است.

ارسال بار به واشینگتن | فریت بار و حمل بار هوایی

واشینگتن جزء شهرهایی است که مسافران و مهاجران ایرانی زیادی به آنجا سفر می کنند . در رابطه با مسافرت به واشینگتن می توان گفت که بیشتر مسافرین کشور که قصد سفر طولانی مدت به آمریکا و شهر واشینگتن را دارند و یا می خواهند بار به آنجا ارسال کنند. در مورد ارسال بار به واشینگتن  اطلاعات زیادی ندارند . برای اینکه در زمینه ارسال بار و فریت بار | حمل بار هوایی اطلاعات زیادی را کسب کنید می توانید با کارشناس شرکت پادمیرا راه تماس بگیرید.

 خدمات شرکت پادمیرا راه برای فریت بار به واشینگتن| آمریکا

 بسته بندی بار | ارسال بار به واشینگتن

مسافران بیشتر نگران این هستند که در طی مسیر ارسال بار به واشینگتن به آن ها آسیب وارد شود .  شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا راه با ارائه ی خدمات اصولی درباره بسته بندی و همچنین استفاده از بهترین نوع کارتن های فریت بار برای بسته بندی لوازم شخصی ، منزل و… و استفاده از افراد متخصص در زمینه بسته بندی تا کنون بهترین خدمات را برای شهروندان ایرانی که قصد مسافرت بلند مدت به شهر واشینگتن  را داشته اند ارئه نموده است.

سایر خدمات پادمیرا راه برای فریت بار به  واشینگتن

  1. بسته بندی کلیه لوازم منزل ( ظروف شکستنی ، کتابخانه ، البسه و…) در محل به صورت استاندارد.
  2. بارگیری جهت حمل بار هوایی
  3. انجام تشریفات گمرکی با و بدون حضور مسافر : در این مورد برخی از مسافران لازم می دانند که خود شخصا به همراه کارشناس فریت بار برای انجام امور گمرکی حضور داشته باشد اما تعدادی از مشتریان نیز تمام امور را به عهده شرکت فریت بار قرار می دهند . شرکت پادمیرا با خواست مشتری عمل می کند و مهمترین مسئله رضایت مشتری است .
  4. پالت بندی محموله در صورت نیاز : بعد از انجام امور گمرکی برای جلوگیری از آسیب دیدگی احتمالی محموله آن را در صورت نیاز پالت بندی می کنند. شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا این مسئولیت را نیز به عهده گرفته است .
  5. در نهایت اخذ بارنامه برای ارسال بار به واشینگتن : شرکت پادمیرا راه در کوتاهترین زمان با پایین ترین هزینه مسئولیت اخذ بار نامه شرکت های هواپیمایی مانند هواپیمایی امارات ، ترکیش ایرلاینز ، لوفتهانزا ، … را برای فریت بار به واشینگتن را بر عهده دارد .

فرودگاه بین المللی دالاس واشینگتن

این فرودگاه در ۴۰ کیلومتری غرب واشینگتن دی سی و در ایالت ویرجنیا واقع شده است کد سازمان یاتا برای این فرودگاه IAD و کد سازمان ایکائو نیز برای فرودگاه بین المللی واشینگتن KIAD است. در این فرودگاه بیش از ۱۰ شرکت هواپیمایی و همچنین بیش از ۲۰ شرکت هواپیمایی دیگر از سرار دنیا مسافر جابجا می نمایند.این فرودگاه  دفتر مرکزی و اصلی شرکت هواپیمایی یونایتد در شرق آمریکا است . قابل توجه است که این شرکت بیشترین تعداد مسافر را در این فرودگاه جابجا می کند.

نمایی زیبا از فرودگاه را در زیر می توانید ببینید:

ارسال بار به واشنگتن

موقعیت دقیق فرودگاه بین المللی دالاس واشینگتن را در نقسه ی زیر می توانید ببینید ( نقشه قابل زوم است)