فریت بار به کراچی

 فریت بار شهر کراچی : شهر کراچی بزرگترین شهر کشور پاکستان است . و مرکز استان سند نیز می باشد.

فریت بار به کراچی


 

موقعیت شهر کراچی :
شهر کراچی در ناحیه جنوب شرقی پاکستان و در کرانه ی دریای غرب واقع شده است .همچنین در شمال غربی دلتای سند قرار گرفته است. لقب کراچی ( قائد (محمد علی جناح, بنیانگذار پاکستان )) است.
بر اساس آمار سازمان ملل متحد جمعیتی در حدود ۱۲ میلیون نفر دارد. و از این نظر ۱۳  امین شهر دنیا است.
فریت بار بار به کراچی :
شهر کراچی مرکز مالی و بازرگانی و بزرگترین  بندر پاکستان است. از این نظر مهمترین شهر پاکستان نیز می باشد . از این نظریکی از مهمترین فرودگاه برای ارسال بار و قریت بار پاکستان می باشد .

بسته بندی بار | ارسال بار به کراچی

مسافران بیشتر نگران این هستند که در طی مسیر ارسال بار به کراچی به آن ها آسیب وارد شود .  شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا راه با ارائه ی خدمات اصولی درباره بسته بندی و همچنین استفاده از بهترین نوع کارتن های فریت بار برای بسته بندی لوازم شخصی ، منزل و… و استفاده از افراد متخصص در زمینه بسته بندی تا کنون بهترین خدمات را برای شهروندان ایرانی که قصد مسافرت بلند مدت به شهر کراچی را داشته اند ارئه نموده است.

خدمات شرکت پادمیرا راه برای فریت بار به کراچی

  •         بسته بندی کلیه لوازم منزل ( ظروف شکستنی ، کتابخانه ، البسه و…) در محل به صورت استاندارد
  •         بارگیری جهت حمل بار هوایی
  •         انجام تشریفات گمرکی با و بدون حضور مسافر : در این مورد برخی از مسافران لازم می دانند که خود شخصا به همراه کارشناس فریت بار برای انجام امور گمرکی حضور داشته باشد اما تعدادی از مشتریان نیز تمام امور را به عهده ی شرکت فریت بار قرار می دهند . شرکت پادمیرا با خواست مشتری عمل می کند و مهمترین مسئله رضایت مشتری است .
  •         پالت بندی محموله در صورت نیاز : بعد از انجام امور گمرکی برای جلوگیری از آسیب دیدگی احتمالی محموله آن را در صورت نیاز پالت بندی می کنند. شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا این مسئولیت را نیز به عهده گرفته است .
  •         در نهایت اخذ بارنامه برای ارسال بار به کراچی : شرکت پادمیرا راه در کوتاهترین زمان با پایین ترین هزینه مسئولیت اخذ بار نامه شرکت های هواپیمایی مانند ایران ایر ، هواپیمایی امارات ، ترکیش ایرلاینز ، لوفتهانزا و … را برای فریت بار به کراچی را بر عهده دارد .

قوانین و مراحل فریت بار به کراچی

اما در رابطه با قوانین و مراحل فریت بار به کراچی می توان گفت همانند فریت بار به پاکستان است و تمام قوانین این کشور برای ارسال بار و فریت بار را شامل می شود.

فرودگاه بین المللی جناح , فرودگاه کراچی | فریت بار و ارسال بار به کراچی

فرودگاه بین المللی جناح در شهر کراچی واقع در کشور جمهوری اسلامی پاکستان می باشد این فرودگاه در ارتفاع ۳۰ متری ازسطح دریا قرار دارد یک بانده است. کد سازمان یاتا برای این فرودگاه KHI  می باشد. و کد سازمان ایکائو(ICAO) برای  این فرودگاه OPKC است .

در زیر تصویری از این فرودگاه رو می توانید ببینید:

فرودگاه کراچی