فریت بار به هندوستان

خدمات فریت بار و حمل بار هوایی شرکت پادمیرا راه به هندوستان : هندوستان کشوری است در جنوب غربی آسیا و دارای ۱۲۲ فرودگاه ، فرودگاه های این کشور کار حمل ونقل بار هوایی را  نیز بر عهده دارند .اگر شما قصد مهاجرت یا مسافرت برای زمانی نامشخص یا مشخص به کشور هند را دارید و بردن اسباب و اساسیه برایتان دردسر سازشده است پیشنهاد می کنیم این کار را به دست  افرادی که کار خدمات شرکت پادمیرا کارگو را انجام می دهند بسپارید .  شرکت پادمیرا کارگو کار را برای مسافران و متقاضیان  آسان کرده است .  و دیگر مسافران دلهره و نگرانی رسیدن بار هایشان به مقصد را ندارند . زیرا با به کار گیری افراد مجرب  و متخصص در بسته بندی کارتن فریت بار و اساب و اساسیه و …

حمل و نقل بار هوایی


کار را برای افرادی که قصد مسافرت  به کشور هند را دارند آسان می سازند . بسته بندی اگر به درستی و با استاندارد انجام بگیرد دیگر نباید نگران  آسیب دیدگی بار بود . ایرایندیا و ایندین ایرلاین دو شرکت حمل هوایی در هند می باشند که کار حمل و نقل هوایی را در این کشوربرعهده دارند و به کار هوایی در این کشور رونق  فراوانی بخشیده اند که از مهمترین شرکت های حمل بار هوایی و فریت بار در هندوستان می باشند. مسافران می توانند کار ارسال بار را با خیال راحت به دست شرکت خدمات حمل بار هوایی پادمیرا راه بسپارند و از سالم رسیدن بار خود به مقصد کاملا اطمینان خاطر داشته باشند .

نکته های حمل بار هوایی به هندوستان

حمل بار هوایی یا همان فریت بار شاید در ابتدا به نظر آسان می آید و با خود بگوییم که کاری ندارد ولی این کار نیاز به فرد ی با تجربه دارد تا بار با سلامت به مقصد مربوطه برسد . اولین کاری که یک  مسافر انجام می دهد  ، کالاها را به شرکت تحویل دهد و برگه ی مربوط به فریت بار را دریافت می کند این برگه باید تا انتهای کار ارسال بار  در دست مسافر باشد . نکته ی زیر که مسافران باید به آن توجه بکنند این می باشد که از آوردن لوازم و اشیایی که برای حمل بار هوایی ممنوع می باشد خودداری فرمایند تا برای  شرکت و هم خود مسافر دردسر ساز نشوند . قبل از پرواز باید بارهای خود را به شرکت ارایه دهنده ی خدمات فریت بار تحویل دهید تا کار بسته بندی کالاها را انجام دهند ، بار ها چون در فرودگاه توسط گمرک شناسایی و کنترل می شوند نباید توسط خود فرد بسته بندی شود زیرا در این صورت کار را بامشکل و هدر رفتن زمان مواجه می کند . مدارکی که مامور گمرک و این شرکت در گرفتن کالاها از شما دریافت می کند عبارتند از : شناسنامه ، پاسپورت ، بلیط ، تلفن تماس ثابت ، شماره همراه ( موبایل ) و.. . ! حالا کار بسته بندی تمام شده و به گمرک فرودگاه بین المللی درایران ( فرودگاه امام خمینی  ره ) حمل می شود . شرکت پادمیرا راه برای رضایت و جلب  مسافر در جهت امن بودن کالاها در رسیدن به مقصد مورد نظر ، محموله را پالت بندی می کنند  تا از سالم رسیدن فریت بار به هند اطمینان خاطر داشته باشند . همچنین شرکت های هوایی که کار فریت بار را بر عهده دارند در تایمی کوتاه و هزینه ای کم ، بار را سالم به مقصد می رسانند .

تحویل گرفتن محموله  بار هوایی در فرودگاه هند :

پس از گذشت زمان  وقتی متقضی از رسیدن کالا به کشور هند اطمینان حاصل به دست آورد . می تواند اقدام به دریافت بار از فرودگاه مقصد بکند و به گمرک فرودگاه مربوطه برود و نسبت به دریافت کالای خود اقدامات لازم را انجام دهد . در این جا لازم به ذکر است که گرفتن کالا از فرودگاه مربوطه در هند نیاز به ارایه مدرک شناسایی دارد تا مامور گمرک اطمینان پیدا کند که بار را به چه شخصی تحویل می دهد تا در اخر با مشکل مواجه نشود . اگر خود مسافر نسبت به دریافت محموله اقدام می کند بایستی مدارک و کارت شناسایی را با خود به همراه داشته باشد و یا اگر مسولیت تحویل بار را به شخص دیگری سپرده است بایستی حتما کارت شناسایی را به شخص مربوطه بدهد و کالا را تحویل بگیرد . بعد از گرفتن بار از فرودگاه هند پیشنهاد می کنیم نسبت به سالم بودن محموله اطمینان خاطر را به دست بیاورید سپس فرودگاه را ترک کنید . اگر به هر نحوی اطلاعات شخص نادرست بوده باشد و یا مقصد مورد نظر اشتباه درج شده باشد باید در اسرع وقت به شرکت پادمیرا کارگو اطلاع داده شود تا اصلاحات لازم در این گونه موارد انجام بگیرد تا کالا از مبدا به مقصد به سلامت برسد و تحویل گرفته شود .