فریت بار دانشجویی , ارسال اضافه بار دانشجویی به اروپا و آمریکا

فریت بار دانشجویی : از خدمات ویژه شرکت حمل و نقل هوایی پادمیرا فریت به ارسال بار دانشجویی به خارج از کشور است . دانشگاه هایی از سراسر دنیا برای جذب دانشجو از سایر کشورهای مختلف دنیا همه روز در وب سایت های مختلف تبلیغات می دهند و دانشجو ها را جذب می کنند . در بین کل دانشگاه های دنیا آرزوی هر فردی است در یکی از دانشگاه های امریکا یا اروپا ادامه تحصیل دهد . لذا از داخل کشور ما نیز به تعداد قابل توجهی دانشجو به سمت دانشگاه های امریکا و اروپا سرازیر شده اند . و هر روز نیز به این تعداد زیاد می شود .

ارسال اضافه بار دانشجویی

هر دانشجو که در خارج از کشور در حال تحصیل است نیازمند یک سری لوازم اختصاصی برای خود است که از ایران به مقصدش ببرد . اما میزان بار تعیین شده برای هر مسافر کمتر از مقدار بار دانشجو می شود از این رو بهترین راه این است که ایشان با شرکت فریت بار پادمیرا فریت تماس گرفته و شرایط و هزینه های مورد نیاز برای ارسال لوازم خود را جویا شود .

از جمله لوازمی که در اضافه بار دانشجو موجود است ؛ بیشتر کتاب و کیف و کفش ها به همراه مواد غذایی و خورده ریز و لوازم شخصی وی می باشد .

دانشجویان عزیز توجه داشته باشند :

بر اساس قوانین یاتا ارسال مایعات به صورت کامل ممنوع می باشد لذا مواد غذایی آبکی نمی توان ارسال کرد ؛ همچنین عطر , ادکلن و شامپو و لاک و لوازم آرایشی که در زیر مجموعه سیالات می باشد. البته به همراه خود ایشان می توانند این موارد را ببرند .

خدمات پادمیرا فریت در ارسال اضافه بار دانشجو به اروپا

شرکت پادمیرا فریت به طور کلی در چند بخش تمامی کارهای لازم برای ارسال اضافه بار دانشجو را انجام می دهد . که در زیر بدان اشاره می کنیم :

بسته بندی اضافه بار دانشجو

اولین و مهمترین کار در جابجایی هر نوع باری بسته بندی بار است . تیم پکینگ شرکت حمل بار هوایی به محل بار اعزام می شوند و تمامی لوازم بسته بندی را که قرار است ارسال شود را به همراه خود می آوردن تمامی بار را به صورت دقیق و اصولی بر اساس استاندارد جهانی بسته بندی کارگو بسته بندی می کنند . و در کارتن های ۵۰ * ۵۰ *۵۰ ویژه شرکت پادمیرا فریت قرار می دهند .

برای انسجام بار تمامی کارتن ها را بر روی پالت پلاستیکی فیکس می کنند . تا بار یکجا و ایمن باشد و هیچ مشکل و آسیبی به بار وارد نشود .

حمل و نقل و ارسال بار به فرودگاه

بعد از انجام مراحل بسته بندی و هندلینگ و باربری بار در نهایت بار به فرودگاه ارسال می شود . و کارهای تشریفاتی و گمرکی برای صدور بارنامه انجام می شود .

صدور بارنامه و در نهایت ارسال بار دانشجو به مقصد

در مرحله نهایی بارنامه صادر می شود و هزینه بار توط دانشجو پرداخت می شود در نهایت بار به مقصد مسافر ارسال می شود .

نکته مهم

بار نامه به نام هر فردی که صادر می شود باید برای تحویل بار به فرودگاه مقصد رفته و بار خود را ترخیص کند .

توجه :

شرکت فریت بار پادمیرا فریت برای آسایش و راحتی مسافران و اینکه خودشان بار خود را تحویل بگیریند . به مدت ۴۰ روز بار بسته بندی شده را در انباری خود رایگان نگهداری می کند .

ارسال بار اضافه دانشجو به اروپا

در اکثر کشورهای اروپا مانند : آلمان , انگلیس , فرانسه , سوئد و سوئیس و … دانشجویان ایرانی زیادی مشغول تحصیل هستند . دانشگاه های اروپا در زمره دانشگاه های برتر دنیا قرار دارند به ویژه دانشگاه های لندن که در رتبه های اول جهانی قرار دارد و هر فردی عاشق تحصیل در این دانشگاه ها می باشد .