ارسال بار به استکهلم , هزینه فریت بار به استکهلم

ارسال بار به استکهلم | پایتخت سوئد: شهر  استکهلم بزرگترین شهر و پایتخت کشور سوئد می باشد . این شهر با مساحت ۱۸۸ کیلومتر مربع دارای جمعیتی در حدود ۲۰۱۲۳۱ نفر می باشد . همچنین محدوده ی شهری استکهلم که بخشی از آن در اوپلاند و بخشی دیگر درسودرمان لاند قرار دارد دارای جمعیتی در حدود ۲۰۲۵۷۵۱ نفر می باشد .یکی از زیبایی های این شهر در این است که شهر استکهلم بر روی چهار ده جزیره بنا شده است که با پل به هم پیوند خورده اند همچنین در پیرامون این شهر زیبا در حدود ۲۴ هزار جزیره وجود دارد.از این رو به دلیل داشتن آب راه های زیاد آن را ونیز شمال نام نهاده اند.

ارسال بار به استکهلم


مسافرت و فریت بار به استکهلم |حمل بار هوایی

استکهلم مهمترین شهر کشور سوئد می باشد به طوری که مقر دولت و پارلمان سوئد و همچنین کاخ سلطنتی پادشاه سوئد ، در این شهر قرار دارد.از نظر مهاجر پذیری نیز یکی از مهاجر پذیرترین شهرهای اروپا است و رشد بالایی نیز دارد.ایرانیان مقیم سوئد نیز بیشتر در این شهر اقامت دارند از این رو یکی از مهمترین مسائل برای مسافران ایرانی مقیم استکهلم نحوه ی فریت بار به استکهلم می باشد.در زیر به نحوه ی ارسال بار به استکهلم توسط شرکت حمل بار هوایی و فریت بار پادمیرا راه توضیح می دهم.

در زیر نمایی از شهر استکهلم را می توانید ببینید :

ارسال بار به استکهلم

خدمات شرکت پادمیرا راه برای فریت بار به استکهلم | سوئد

بسته بندی بار | ارسال بار به استکهلم

مسافران بیشتر نگران این هستند که در طی مسیر ارسال بار به استکهلم به آن ها آسیب وارد شود .  شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا راه با ارائه ی خدمات اصولی درباره بسته بندی و همچنین استفاده از بهترین نوع کارتن های فریت بار برای بسته بندی لوازم شخصی ، منزل و… و استفاده از افراد متخصص در زمینه بسته بندی تا کنون بهترین خدمات را برای شهروندان ایرانی که قصد مسافرت بلند مدت به شهر استکهلم را داشته اند ارئه نموده است. برای اطلاعات بیشتر در باره بسته بندی می توانید روی آن کلیک کنید.

سایر خدمات پادمیرا راه برای فریت بار به استکهلم

  1.  بسته بندی کلیه لوازم منزل ( ظروف شکستنی ، کتابخانه ، البسه و…) در محل به صورت استاندارد
  2. بارگیری جهت حمل بار هوایی
  3. انجام تشریفات گمرکی با و بدون حضور مسافر : در این مورد برخی از مسافران لازم می دانند که خود شخصا به همراه کارشناس فریت بار برای انجام امور گمرکی حضور داشته باشد اما تعدادی از مشتریان نیز تمام امور را به عهده شرکت فریت بار قرار می دهند . شرکت پادمیرا با خواست مشتری عمل می کند و مهمترین مسئله رضایت مشتری است .
  4. پالت بندی محموله در صورت نیاز : بعد از انجام امور گمرکی برای جلوگیری از آسیب دیدگی احتمالی محموله آن را در صورت نیاز پالت بندی می کنند. شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا این مسئولیت را نیز به عهده گرفته است .
  5. در نهایت اخذ بارنامه برای ارسال بار به استکهلم : شرکت پادمیرا راه در کوتاهترین زمان با پایین ترین هزینه مسئولیت اخذ بار نامه شرکت های هواپیمایی مانند هواپیمایی امارات ، ترکیش ایرلاینز ، لوفتهانزا ، … را برای فریت بار به استکهلم را بر عهده دارد .

 **  توجه

 قوانین ارسال بار به استکهلم تابع قوانین فریت بار به سوئد می باشد و تمام قوانین فرودگاه های سوئد یکی می باشند .

 

فرودگاه بین المللی استکهلم| فریت بار به استکهلم

فرودگاه آرلاندا استکهلم یک فرودگاه همگانی و بین المللی می باشد که در سوئد و در نزدیکی شهر ماشتا و در ۳۷ کیلومتری شمال استکهلم و در ۴۰ کیلومتری جنوب شرق اوپسالا واقع شده است. در واقع این فرودگاه در استکهلم استان اوپلاند واقع شده است. این فرودگاه بزرگترین فرودگاه در سوئد و سومین در بین فرودگاهای اسکاندیناوی می باشد این فرودگاه در سال ۲۰۱۴ با تردد بیش از ۲۲٫۵ میلیون مسافر دارای بیشترین رشد در بین فرودگاه های اروپا را دارد.

کد سازمان یاتا برای این فرودگاه ARN و برای سازمان ایکائو ESSA می باشند.

در زیر نمایی از این فرودگاه را می توانید ببینید :

ارسال بار به استکهلم

همچنین در نقشه ی زیر می توانید موقعیت دقیق فرودگاه و شهر استکهلم در سوئد را مشاهده نمایید ( نقشه قابلیت زوم دارد)

{module فرودگاه بین المللی استکهلم}