ارسال بار به گونتبرگ

ارسال بار به گونتبرگ | مرکز استان واسترگوتلند ، سوئد : شهر گوتنبرگ دومین شهر بزرگ سوئد بعد از استکهلم می باشد این شهر در کنار رود خانه گوتا واقع شده است و به عنوان یکی از مهمترین بنادر صادراتی سوئد می باشداین شهر به لندن کوچک نیز شهرت دارد.

فریت بار به گوتنبرگ


مسافرت و ارسال بار هوایی به گوتنبرگ

گوتنبرگ یک شهر بندری و بسیار اقتصادی می شود از این رو بعد از استکهلم می توان این شهر را دومین شهر سیاسی و اقتصادی سئود دانست همچنین آب و هوای اقیانوسی و زیبا این شهر، آن را به یکی از شهر های مهاجر پذیر در اروپا تبدیل کرده است. مسافران زیادی از کشورمون همه سال برای دید و بازدید و حتی اقامت به این شهر سوئد سفر می کنند. اما در مسافرت به سئود و شهر گوتنبرگ یکی از مواردی که مسافران اطلاعات زیادی ندارند نحوه ی ارسال بار هوایی به این شهر می باشد . از این رو در زیر به خدمات شرکت پادمیراراه  برای ارسال بار به گوتنبرگ را توضیح می دهم .

در زیر نمایی از شهر گوتنبرگ را می توانید ببینید :

ارسال بار به گونتبرگ

خدمات شرکت پادمیرا راه برای فریت بار به گوتنبرگ| سوئد

بسته بندی بار | ارسال بار به گوتنبرگ

مسافران بیشتر نگران این هستند که در طی مسیر ارسال بار به گوتنبرگ به آن ها آسیب وارد شود .  شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا راه با ارائه ی خدمات اصولی درباره بسته بندی و همچنین استفاده از بهترین نوع کارتن های فریت بار برای بسته بندی لوازم شخصی ، منزل و… و استفاده از افراد متخصص در زمینه بسته بندی تا کنون بهترین خدمات را برای شهروندان ایرانی که قصد مسافرت بلند مدت به شهر گوتنبرگ را داشته اند ارئه نموده است. برای اطلاعات بیشتر در باره بسته بندی می توانید روی آن کلیک کنید.

سایر خدمات پادمیرا راه برای فریت بار به گوتنبرگ

  1.  بسته بندی کلیه لوازم منزل ( ظروف شکستنی ، کتابخانه ، البسه و…) در محل به صورت استاندارد
  2. بارگیری جهت حمل بار هوایی
  3. انجام تشریفات گمرکی با و بدون حضور مسافر : در این مورد برخی از مسافران لازم می دانند که خود شخصا به همراه کارشناس فریت بار برای انجام امور گمرکی حضور داشته باشد اما تعدادی از مشتریان نیز تمام امور را به عهده شرکت فریت بار قرار می دهند . شرکت پادمیرا با خواست مشتری عمل می کند و مهمترین مسئله رضایت مشتری است .
  4. پالت بندی محموله در صورت نیاز : بعد از انجام امور گمرکی برای جلوگیری از آسیب دیدگی احتمالی محموله آن را در صورت نیاز پالت بندی می کنند. شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا این مسئولیت را نیز به عهده گرفته است .
  5. در نهایت اخذ بارنامه برای ارسال بار به گوتنبرگ : شرکت پادمیرا راه در کوتاهترین زمان با پایین ترین هزینه مسئولیت اخذ بار نامه شرکت های هواپیمایی مانند هواپیمایی امارات ، ترکیش ایرلاینز ، لوفتهانزا ، … را برای فریت بار به گوتنبرگ را بر عهده دارد .

 **  توجه

 قوانین ارسال بار به گوتنبرگ تابع قوانین فریت بار به سوئد می باشد و تمام قوانین فرودگاه های سوئد یکی می باشند .

 

فرودگاه گوتنبرگ | ارسال بارهوایی به گوتنبرگ

فرودگاه گوتنبرگ یک فرودگاه همگانی و بین المللی می باشد فرودگاه بین المللی لاندوتر بر اساس امار در سال ۲۰۱۴ به بیش از ۵٫۲ میلیون نفر مسافر بعد از فرودگاه استکهلم – آرلاندا به عنوان دومین فرودگاه شلوغ در سوئد شناخته شده است .این فرودگاه توسط شرکت فرودگاه های بین المللی سوئد اداره می شود در سال ۲۰۰۷ چیزی در حدود ۶۰۱۰۰ تن بار در این فرودگاه فریت شده بود که حدود ۶۰ درصد ظرفیت فرودگاه آرلاندا می باشد.

این فرودگاه در ۱۲ کیلومتری جنوب شرقی گوتنبرگ و در ۴۰ کیلومتری غرب شهر بوراس واقع شده است .

کد سازمان یاتا برای این فرودگاه GOT و برای سازمان ایکائو نیز ESGG می باشد.

در زیر نمایی از این فرودگکا را می توانید ببینید :

فریت بار

همچنین در نقشه ی زیر می توانید موقعیت دقیق فرودگاه و شهر گوتنبرگ را کشاهده نمایید( نقشه قابلیت زوم دارد)

{module فرودگاه بین المللی گوتنبرگ}