ارسال بار به بیرمنگام

ارسال بار به بیرمنگام| کشور انگلیس : شهر بیرمنگام پرجمعیت ترین شهر انگلستان بعد از لندن میباشد که  جمعیت  آن ۱۱۰۱۳۶ سرشماری شده است. بیرمنگام در مرکز منطقه غرب میدلندز انگلستان در فلات  بیرمنگام واقع شده است

بیرمنگام قدمتی تاریخی دارد که به ۱۰۰۰۰ سال پیش برمیگردد.شواهدی از فعالیت های بشر اولیه در این شهر وجود دارد. شهر بیرمنگام در دوران قرون وسطا به دلیل پیشرفت در علم ،فناوری و توسعه اقتصادی شهرتی بین المللی گرفت. این شهر توسعه یافته را به یک مرکز قابل توجه از فعالیت های ادبی، موسیقی، هنری و تئاتر تبدیل شد.که پیش زمینه ایجاد انقلاب صنعتی در بیرمنگام بودند.

شورای شهر بیرمنگام بزرگترین مقام محلی در اروپا با ۱۲۰ عضو که را به نمایندگی از ۴۰ بخش است

ارسال بار به بیرمنگام


بیرمنگام دارای آب و هوای معتدل دریایی، مثل بسیاری از جزایر بریتانیا میباشد.این شهر، به دلیل قرار گرفتن در ارتفاع نسبتا بالا ، شهری نسبتا برفی نسبت به مناطق دیگر بریتانیا میباشد.سردترین شب  با دمای -۲۰٫۸ سانتی گراد در ۱۴ ژانویه ۱۹۸۲ ثبت شده است.

 گالری ها و موزه های بسیار دیدینی و ارزشمند، و مراکز خرید عالی از جمله جاذبه های بیرمنگام هستند. مثلث بالتی، غذاهای پاکستانی، کافه ها و مرکز زندگی دریایی ملی این شهر نیز از دیگر جاذبه های گردشگری به شمار می روند.

بیرمنگام در شهرسنان ها از نظر بازدید کننده ها در رده چهارم میباشد.

مسافرت و فریت بار به بیرمنگام| انگلیس

هرچند بیشترمسافران ایرانی که به بریتانیا مسافرت می کنند موقیم لندن هستند ولی درصد بالایی هم ایرانی در شهر بیرمنگام زندگی می کنند. منچستر یک شهر دانشگاهی و اقتصادی است که مکان مناسبی برای ادامه تحصیل می باشد از این رو برخی از مسافران به دلایل سیاسی نگران مراحل فریت بار به انگلستان و به خصوص شهر بیرمنگام هستند و اطلاعات زیادی در این باره ندارند. اما باید یاد آور شوم در رابطه با ارسال بار به بیرمنگام هیچ محدودیتی وجود ندارد در زیر به مراحل فریت بار به منچستر توسط شرکت فریت بار و حمل بار هوایی اشاره ای می کنم.

ارسال بار به بیرمنگام

خدمات شرکت پادمیرا راه برای فریت بار به بیرمنگام

بسته بندی بار | ارسال بار به منچستر

 مسافران بیشتر نگران این هستند که در طی مسیر ارسال بار به بیرمنگام به آن ها آسیب وارد شود .  شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا راه با ارائه ی خدمات اصولی درباره بسته بندی و همچنین استفاده از بهترین نوع کارتن های فریت بار برای بسته بندی لوازم شخصی ، منزل و… و استفاده از افراد متخصص در زمینه بسته بندی تا کنون بهترین خدمات را برای شهروندان ایرانی که قصد مسافرت بلند مدت به شهر بیرمنگام را داشته اند ارائه نموده است.

 سایر خدمات پادمیرا راه برای فریت بار به بیرمنگام

  1. بسته بندی کلیه لوازم منزل ( ظروف شکستنی ، کتابخانه ، البسه و…) در محل به صورت استاندارد
  2. بارگیری جهت حمل بار هوایی
  3. انجام تشریفات گمرکی با و بدون حضور مسافر : در این مورد برخی از مسافران لازم می دانند که خود شخصا به همراه کارشناس فریت بار برای انجام امور گمرکی حضور داشته باشد اما تعدادی از مشتریان نیز تمام امور را به عهده شرکت فریت بار قرار می دهند . شرکت پادمیرا با خواست مشتری عمل می کند و مهمترین مسئله رضایت مشتری است .
  4. پالت بندی محموله در صورت نیاز : بعد از انجام امور گمرکی برای جلوگیری از آسیب دیدگی احتمالی محموله آن را در صورت نیاز پالت بندی می کنند. شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا این مسئولیت را نیز به عهده گرفته است .
  5. در نهایت اخذ بارنامه برای ارسال بار به بیرمنگام : شرکت پادمیرا راه در کوتاهترین زمان با پایین ترین هزینه مسئولیت اخذ بار نامه شرکت های هواپیمایی مانند هواپیمایی امارات ، ترکیش ایرلاینز ، لوفتهانزا ، … را برای فریت بار به بیر منگام را بر عهده دارد .

 **  توجه

 قوانین ارسال بار به بیرمنگام تابع قوانین فریت بار به انگلستان می باشد و تمام قوانین فرودگاه های انگلستان یکی می باشند .

 

فرودگاه بین المللی بیرمنگام

فرودگاه بین المللی بیرمنگام یک فرودگاه همگانی است که  در شرق جنوب شرقی مرکز شهرستان بیرمنگام، این فرودگاه  بین المللی واقع ۵٫۵ مایل دریا (۶٫۳ مایل ۱۰٫۲ کیلومتر) است.این فرودگاه در سال  ۲۰۱۵ هفتمین فرودگاه شلوغ بریتانیا شناخته شد. با این حال، فرودگاه ششم از نظر مسافران بین المللی است.در سال ۲۰۱۵ حدود ۱۰٫۲ میلیون نفر مسافر پذیرا بوده است.این فرودگاه  هر دو پرواز داخلی در UK و پروازهای بین المللی به مقصد اروپا، شرق میانه، شبه قاره هند، شمال امریکا و کارائیب را ارائه می دهد.

کد سازمان یاتا برای این فرودگاه EGBB می باشد . برای سازمان ایکائو نیز BHX می باشد.

 

در زیر نمایی از این فرودگا را می توانید ببینید:

فریت بار به بیرمنگام

در نقشه زیر نیز موقعیت دقیق شهر بیرمنگام و فرودگاه را می توانید ملاحظه نمایید(نقشه قابل زوم می باشد)

{module فرودگاه بین المللی بیرمنگام}