ارسال بار به منچستر , فریت بار به منچستر

ارسال بار به منچستر | کشور انگلیس : یکی از مهمترین شهرهای بریتانیا می باشد که در قرن یکم احداث شده است.اغلب حوزهی شهری منچستر را به عنوان دومین شهر بزرگ انگلستان می دانند البته بر اساس آماری که در دست موجود است شهر های لیورپول و گلاسگو نیز مدعی این رتبه می باشند. منچستر در شمال غربی انگلستان و در سرزمین بریتانیا واقع شده است اسن شهر با مساحت ۱۱۵۶۵ کیلومتر مربع دارای جمعیتی در حدود ۴۶۴۲۰۰ نفر ( بر اساس آمار سال ۲۰۰۸ ) می باشد. که از نظر جمعیت در رتبه ی هفتم کشور انگلستان قرار دارد .

ارسال بار به منچستر


منچستر قطب فرهنگی و صنعتی بریتانیا نیز به حساب می آید و جزء شهرهایی است که همه ساله مسافران زیادی به اسن شهر مسافرت می کنند . همچنین از نظر اقتسادی نیز برای انگلستان یک شهر مهم می باشد.

مسافرت و فریت بار به منچستر | انگلیس

هرچند بیشترمسافران ایرانی که به بریتانیا مسافرت می کنند موقیم لندن هستند ولی درصد بالایی هم ایرانی در شهر منچستر زندگی می کنند. منچستر یک شهر دانشگاهی و اقتصادی است که مکان مناسبی برای ادامه تحصیل می باشد از این رو برخی از مسافران به دلایل سیاسی نگران مراحل فریت بار به انگلستان و به خصوص شهر منچستر هستند و اطلاعات زیادی در این باره ندارند. اما باید یاد آور شوم در رابطه با ارسال بار به منچستر هیچ محدودیتی وجود ندارد در زیر به مراحل فریت بار به منچستر توسط شرکت فریت بار و حمل بار هوایی اشاره ای می کنم.

فریت بار به منچستر

خدمات شرکت پادمیرا راه برای فریت بار به منچستر

بسته بندی بار | ارسال بار به منچستر

 مسافران بیشتر نگران این هستند که در طی مسیر ارسال بار به منچستر به آن ها آسیب وارد شود .  شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا راه با ارائه ی خدمات اصولی درباره بسته بندی و همچنین استفاده از بهترین نوع کارتن های فریت بار برای بسته بندی لوازم شخصی ، منزل و… و استفاده از افراد متخصص در زمینه بسته بندی تا کنون بهترین خدمات را برای شهروندان ایرانی که قصد مسافرت بلند مدت به شهر منچستر  را داشته اند ارائه نموده است.

 سایر خدمات پادمیرا راه برای فریت بار به منچستر

  1. بسته بندی کلیه لوازم منزل ( ظروف شکستنی ، کتابخانه ، البسه و…) در محل به صورت استاندارد
  2. بارگیری جهت حمل بار هوایی
  3. انجام تشریفات گمرکی با و بدون حضور مسافر : در این مورد برخی از مسافران لازم می دانند که خود شخصا به همراه کارشناس فریت بار برای انجام امور گمرکی حضور داشته باشد اما تعدادی از مشتریان نیز تمام امور را به عهده شرکت فریت بار قرار می دهند . شرکت پادمیرا با خواست مشتری عمل می کند و مهمترین مسئله رضایت مشتری است .
  4. پالت بندی محموله در صورت نیاز : بعد از انجام امور گمرکی برای جلوگیری از آسیب دیدگی احتمالی محموله آن را در صورت نیاز پالت بندی می کنند. شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا این مسئولیت را نیز به عهده گرفته است .
  5. در نهایت اخذ بارنامه برای ارسال بار به منچستر : شرکت پادمیرا راه در کوتاهترین زمان با پایین ترین هزینه مسئولیت اخذ بار نامه شرکت های هواپیمایی مانند هواپیمایی امارات ، ترکیش ایرلاینز ، لوفتهانزا ، … را برای فریت بار به منچستر را بر عهده دارد .

 **  توجه

 قوانین ارسال بار به منچستر تابع قوانین فریت بار به انگلستان می باشد و تمام قوانین فرودگاه های انگلستان یکی می باشند .

 

فرودگاه بین المللی منچستر

فرودگاه بین المللی منچستر یک فرودگاه همگانی است که دارای یک باند فرود بتن به طول ۳۰۴۸ متر می باشد.این فرودگاه در سال ۲۰۱۴ سومین فرودگاه شلوغ بریتانیا شناخته شد.و ۲۲ امین فرودگاه پر رفت و آمد در اروپا می باشد.این فرودگاه سرویس دهی به بیش از ۲۲۵ مقصد دارد . این فرودگاه در زمینی به مساحت ۵۸۰ هکتار احداث شده است. این فرودگاه در ۱۳٫۹کیلومتری مرکز شهر ننچستر و در جنوب غربی آن واقع شده است .بر اساس آماری که در سال ۲۰۱۳ منتشر شده است چسزی در حدود ۲۰۸۰۰۰۰۰ مسافر در این فرودگاه تردد داشته است. همچنین ظرفیت پرواز هواپیما از این فرودگاه در هر ساعت ۶۱ حرکت می باشد.

 

کد سازمان یاتا برای این فرودگاه MAN می باشد . برای سازمان ایکائو نیز EGCC می باشد.

در زیر نمایی از این فرودگا را می توانید ببینید:

فریت بار به منچستر

در نقشه زیر نیز موقعیت دقیق شهر منچستر و فرودگاه را می توانید ملاحظه نمایید(نقشه قابل زوم می باشد)

{module فرودگاه بین المللی منچستر}