ارسال بار به دالاس

ارسال بار هوایی به دالاس , فریت بار به دالاس ایالت تگزاس ؛ امریکا , هزینه و قیمت حمل بار هوایی به دالاس , ارسال بار مسافر به دالاس | ۰۲۱۸۸۵۰۱۲۸۷ :  دالاس بعد از سان آنتونیو ، و هیوستن سومین شهر بزرگ ایالت تگزاس است . و در کل ایالات متحده به عنوان نهمین شهرر جمعیت جهان به شمار می رود .دالاس به دلیل داشتن منبع نفت و کشت پنبه و خطوط راه آهن زیاد یکی از با اهمیت ترین شهر های ایالت تگزاس و همچنین آمریکا به حساب می رود.دالاس با مساحت ۳۲۵۲ متر مکعب دارای جمعیت در حدود ۱٬۹۳۵٬۰۰۰ نفرمی باشد . شهر دالاس در سال ۱۸۵۶ به صورت رسمی به عنوان سه شهر شناخته می شود.

ارسال بار به دالاس

جغرافیای شهر دالاس

شهر دالاس با شهرها ی کالین ، دنتن ، کافمن و راک وال همسایه می باشد .دالاس جزء منطقه کلانشهری دالاس فورث وورث است و وقتی صحبت از دالاس می شود منظور هم همین منطقه کلان شهری است . در کل در حدود یک چهارم جمعیت ایالت تگزاس در این شهر زندگی می کنند.

فریت بار به دالاس و خدمات مورد نیاز برای ارسال بار به این کلانشهر

دالاس فورت وورث دارای جمعیت قابل توجهی ایرانی است ودر شهراهای مختلف این منطقه ساکن می باشند دالاس فورت وورث دارای شهر های دالاس ، پلینو ، مک کینی ، فریسکو ، مسکیت ، آلن ، آدیسون و تعدادی قابل توجه شهر دیگر است . دالاس یکی از شهر های آمریکا است که مسافران زیادی از ایران به این شهر می روند البته اکثر افراد برای اقامت دراز مدت به این شهر سفر می کنند.

خدمات شرکت پادمیرا راه برای فریت بار به دالاس | آمریکا ، ایالت تگزاس

بسته بندی بار | ارسال بار هوایی به دالاس

مسافران بیشتر نگران این هستند که در طی مسیر ارسال بار به دالاس به آن ها آسیب وارد شود .  شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا راه با ارائه ی خدمات اصولی درباره بسته بندی و همچنین استفاده از بهترین نوع کارتن های فریت بار برای بسته بندی لوازم شخصی ، منزل و… و استفاده از افراد متخصص در زمینه بسته بندی تا کنون بهترین خدمات را برای شهروندان ایرانی که قصد مسافرت بلند مدت به شهر دالاس را داشته اند ارئه نموده است.

سایر خدمات پادمیرا راه برای فریت بار به دالاس

  1.  بسته بندی کلیه لوازم منزل ( ظروف شکستنی ، کتابخانه ، البسه و…) در محل به صورت استاندارد
  2. بارگیری جهت حمل بار هوایی
  3. انجام تشریفات گمرکی با و بدون حضور مسافر : در این مورد برخی از مسافران لازم می دانند که خود شخصا به همراه کارشناس فریت بار برای انجام امور گمرکی حضور داشته باشد اما تعدادی از مشتریان نیز تمام امور را به عهده شرکت فریت بار قرار می دهند . شرکت پادمیرا با خواست مشتری عمل می کند و مهمترین مسئله رضایت مشتری است .
  4. پالت بندی محموله در صورت نیاز : بعد از انجام امور گمرکی برای جلوگیری از آسیب دیدگی احتمالی محموله آن را در صورت نیاز پالت بندی می کنند. شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا این مسئولیت را نیز به عهده گرفته است .
  5. در نهایت اخذ بارنامه برای ارسال بار هوایی به دالاس : شرکت پادمیرا راه در کوتاهترین زمان با پایین ترین هزینه مسئولیت اخذ بار نامه شرکت های هواپیمایی مانند هواپیمایی امارات ، ترکیش ایرلاینز ، لوفتهانزا ، … را برای فریت بار به دالاس را بر عهده دارد .

 **  توجه

 قوانین ارسال بار به دالاس تابع قوانین فریت بار به آمریکا می باشد و تمام قوانین فرودگاه های ایالات متحده آمریکا یکی می باشند .

 فرودگاه بین المللی شهر دالاس

فرودگاه بین المللی دالاس-فورت ورث یکی از بزرگترین فرودکاه های ایالت متحده آمریکا می باشد و به عنوان ششمین فرودگاه پر رفت و آمد آمریکا شناخته شده است . فرودگاه بین المللی فورت ورث در بین شهرهای دالاس و فورت ورث و در ایالت تگزاس واقع شده است . کد سازمان یاتا برای این فرودگاه DFW است و برای سازمان ایکائو KDFW می باشد .

فرودگاه فورت ورث در زمینی به مساحت ۷۸ کیلومتر بنا شده است و به عنوان بزرگترین فرودگاه در تگزاس و همچنین دومین فرودگاه بزرگ در آمریکا می باشد .سومین فرودگاه شلوغ در جهان می باشد و بعد از فرودگاه هیوستن دومین فرودگاه پر جمعیت در آمریکا است .

اطلاعات بیشتر جهت مطالعه : فریت بار فرودگاه امام