ارسال بار به سان فرانسیسکو

  ارسال بار به سان فرانسیسکو  : سان فرانسیسکو چهارمین شهر بزرگ ایالت کالیفرنیا |  ایالت متحده آمریکا است . سان فرانسیسکو دارای ۷۲۶۴۸۸۷ نفر جمعیت می باشد و در شمالی ترین نقطه ی شبه جزیره سان فرانسیسکو و در کنار خلیج سان فرانسیسکو قرار دارد . سان فرانسیسکو بعد از نیویورک متراکم ترین شهر آمریکا از نظر جمعیت به حساب می آید . اسپانیایی ها اولین افرادی بودند که از اروپا  به سان فرانسیسکو آمدند.


سان فرانسیسکو یکی از توریستی و مهاجر پذیرترین شهرهای ایالت کالیفرنیاست و دارای مناطق دیدنی زیادی است از جمله پل گلدن گیت  که نه تنها سمبل سان فرانسیسکو است بلکه بعد از مجسمه ی آزادی می توان گفت سمبل آمریکا نیز است . پل گلدن گیت یک پل معلق است که در شهرستان مارین قرار دارد و  سان فرانسیسکو را به شمال کالیفرنیا وصل می کند .این پل بر روی تنگه ی گلدن گیت زده شده است. طول این پل ۲۷۳۷ متر است و ارتفاعش ۶۷ متر می باشد.

ارسال بار به سان فرانسیسکو

پل بی بریج از پل های بزرگ و معروف سان فرانسسکو است این پل بین سان فرانسیسکو و اوکلند قرار دارد . کالیفرنیا همه ساله در آمد کلانی از گردشگری کسب می کند .

جزیره ی آلکاتراز جزیره ای کوچک  در خلیج سان فرانسیسکو قرار دارد و یکی از اماکن بسیار جذاب این شهر محسوب می شود . مساحت این جزیره ۹ هکتار است .

فریت بار به سان فرانسیسکو 

موقعیت جغرافیایی سان فرانسیسکو

سان فرانسیسکو در ایالات متحده آمریکا | ایالت کالیفرنیا واقع شده است .  از نظر موقعیت مدار ی در  ۳۷ درجه ، ۴۶ دقیقه و ۴۲ ثانیه شمالی و ۱۲۲ درجه ، ۲۵ دقیقه و ۱۲ ثانیه غربی قرار دارد.

ارسال بار به سان فرانسیسکو | فریت بار و حمل بار هوایی

سان فرانسیسکو بعد از لس آنجلس در ایالت کالیفرنیا یکی دیگر از قطب های توریستی و مهاجر پذیر ایالات متحده است . سانفرانسیسکو جزء شهرهایی است که مسافران و مهاجران ایرانی زیادی به آنجا سفر می کنند . در رابطه با مسافرت به سان فرانسیسکو می توان گفت که بیشتر مسافرین کشور که قصد سفر طولانی مدت به آمریکا و شهر سان فرانسیسکو را دارند و یا می خواهند بار به آنجا ارسال کنند. در مورد ارسال بار به سان فرانسیسکو اطلاعات زیادی ندارند . برای اینکه در زمینه ارسال بار و فریت بار | حمل بار هوایی اطلاعات زیادی را کسب کنید می توانید با کارشناس شرکت پادمیرا راه تماس بگیرید.

خدمات شرکت پادمیرا راه برای فریت بار به سان فرانسیسکو| آمریکا

بسته بندی بار | ارسال بار به سان فرانسیسکو

مسافران بیشتر نگران این هستند که در طی مسیر ارسال بار به سان فرانسیسکو به آن ها آسیب وارد شود .  شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا راه با ارائه ی خدمات اصولی درباره بسته بندی و همچنین استفاده از بهترین نوع کارتن های فریت بار برای بسته بندی لوازم شخصی ، منزل و… و استفاده از افراد متخصص در زمینه بسته بندی تا کنون بهترین خدمات را برای شهروندان ایرانی که قصد مسافرت بلند مدت به شهر سان فرانسیسکو را داشته اند ارئه نموده است. برای اطلاعات بیشتر درباره بسته بندی می توانید روی آن کلیک کنید.

سایر خدمات پادمیرا راه برای فریت بار به سان فرانسیسکو

  1. بسته بندی کلیه لوازم منزل ( ظروف شکستنی ، کتابخانه ، البسه و…) در محل به صورت استاندارد.
  2. بارگیری جهت حمل بار هوایی
  3. انجام تشریفات گمرکی با و بدون حضور مسافر : در این مورد برخی از مسافران لازم می دانند که خود شخصا به همراه کارشناس فریت بار برای انجام امور گمرکی حضور داشته باشد اما تعدادی از مشتریان نیز تمام امور را به عهده شرکت فریت بار قرار می دهند . شرکت پادمیرا با خواست مشتری عمل می کند و مهمترین مسئله رضایت مشتری است .
  4. پالت بندی محموله در صورت نیاز : بعد از انجام امور گمرکی برای جلوگیری از آسیب دیدگی احتمالی محموله آن را در صورت نیاز پالت بندی می کنند. شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا این مسئولیت را نیز به عهده گرفته است .
  5. در نهایت اخذ بارنامه برای ارسال بار به سان فرانسیسکو : شرکت پادمیرا راه در کوتاهترین زمان با پایین ترین هزینه مسئولیت اخذ بار نامه شرکت های هواپیمایی مانند هواپیمایی امارات ، ترکیش ایرلاینز ، لوفتهانزا ، … را برای فریت بار به سان فرانسیسکو را بر عهده دارد .

فرودگاه بین المللی سان فرانسیسکو

فرودگاه بین المللی سان فرانسیسکو یکی از پر رفت و آمد ترین فرودگاه های آمریکاست از طراحان این فرودگاه می توان به  ویلیام پریرا اشاره کرد کد یاتای این فرودگاه SFO است و کد ایکائو فرودگاه بین المللی سان فرانسیسکو KSFO است.

ارسال بار به سان فرانسیسکو

این فرودگاه در ۷ می سال ۱۹۲۷ در طمینی به مساحت ۱۵۰ هکتار طراحی و ساخته شد . این فرودگاه تا سال ۱۹۳۱ فرودگاه شهری سان فرانسیسکو شناخته می شد و بعدا در سال ۱۹۵۵ به فرودگاه بین المللی تبدیل شد . و از آن به بعد این فرو دگاه امکانات زیادی برای آسایش مسافران فراهم آورد و تبدیل به یکی از فرودگاه های پر رفت و آمد ایالات متحده امریکا شد. این فرودگاه دومین فرودگاه شلوغ  و پر رفت و آمد بعد از قزودگاه لس آنجلس در کالیفرنیا است . در سال ۲۰۱۳ فرود گاه بین المللی سان فرانسیسکو به عنوان هفتمین فرودگاه شلوغ آمریکا و ۲۱ امین فرودگاه شلوغ در جهان شناخته شد.

در نقشه ی زیر می توانید موقعیت فرودگاه را در شهر سان فرانسیسکو دنبال کنید ( نقشه قابل زوم است )