ارسال بار به لس انجلس ، فریت بار به لس آنجلس

ارسال بار هوایی به لس انجلس ، فریت بار به لس آنجلس

برای فریت بار (ارسال بار به لس انجلس) می توانید از خدمات عالی شرکت پادمیرا راه بهره مند شوید . شرکت فریت بار و ارسال بار هوایی پادمیرا راه یکی از بهترین شرکت های ارسال بار با سابقه ای ۴۵ ساله می باشد .

فریت بار به لس آنجلس

فریت بار به لس آنجلس , ارسال بار هوایی به لس آنجلس | آمریکا :  لس آنجلس دومین شهر پر جمعیت ایالات متحده آمریکا بعد از نیویورک و بزرگترین شهر ایالت کالیفرنیا است این شهر حدود ۳٫۸ میلیون نفر جمعیت دارد.لس آنجلس مهم ترین مرکز مهاجران و مسافران ایرانی می باشد و به دلیل زیاد بودن جمعیت ایرانیان در این شهر خود ایرانیان به اصطلاح آن را «تهرانجلس » تعداد ایرانیان مقیم این شهر بین ۳۰۰ تا ۸۰۰ هزار نفر می باشد.

 همه ساله مسافران زیادی از کشورمون به این شهر آمریکا مسافرت می کنند . اما بیشتر دغدغه مسافران ایرانی این است که  چطور بتوانند لوازم و وسایل شخصی خود را به سلامت و بدون آسب دیدگی  به لس آنجلس ارسال کنند . برای ارسال بار به لس آنجلس بهترین راه کمک گرفتن از شرکت های فریت بار و حمل بار هوایی است ، یکی از شرکت هایی که در زمینه ی فریت بار بسیار فعال است خدمات حمل بار هوایی و فریت بار پادمیرا راه است که با داشتن مشاور عالی و با تجربه در زمینه ی فریت بار به لس آنجلس می تواند یکی از گزینه های اول برای ارسال بار به لس آنجلس باشد.

بسته بندی بار | ارسال بار به لس آنجلس

مسافران بیشتر نگران این هستند که در طی مسیر ارسال بار به لس آنجلس به آن ها آسیب وارد شود .  شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا راه با ارائه ی خدمات اصولی درباره بسته بندی و همچنین استفاده از بهترین نوع کارتن های فریت بار برای بسته بندی لوازم شخصی ، منزل و… و استفاده از افراد متخصص در زمینه بسته بندی تا کنون بهترین خدمات را برای شهروندان ایرانی که قصد مسافرت بلند مدت به شهر لس آنجلس را داشته اند ارئه نموده است. برای اطلاعات بیشتر در باره بسته بندی می توانید روی آن کلیک کنید.

خدمات شرکت پادمیرا راه برای فریت بار به لس آنجلس

  1.     بسته بندی کلیه لوازم منزل ( ظروف شکستنی ، کتابخانه ، البسه و…) در محل به صورت استاندارد
  2.     بارگیری جهت حمل بار هوایی
  3.     انجام تشریفات گمرکی با و بدون حضور مسافر : در این مورد برخی از مسافران لازم می دانند که خود شخصا به همراه کارشناس فریت بار برای انجام امور گمرکی حضور داشته باشد اما تعدادی از مشتریان نیز تمام امور را به عهده ی شرکت فریت بار قرار می دهند . شرکت پادمیرا با خواست مشتری عمل می کند و مهمترین مسئله رضایت مشتری است .

  4.     پالت بندی محموله در صورت نیاز : بعد از انجام امور گمرکی برای جلوگیری از آسیب دیدگی احتمالی محموله آن را در صورت نیاز پالت بندی می کنند. شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا این مسئولیت را نیز به عهده گرفته است .

  5.     در نهایت اخذ بارنامه برای ارسال بار به لس آنجلس : شرکت پادمیرا راه در کوتاهترین زمان با پایین ترین هزینه مسئولیت اخذ بار نامه شرکت های هواپیمایی مانند ایران ایر ، هواپیمایی امارات ، ترکیش ایرلاینز ، لوفتهانزا و … را برای فریت بار به لس آنجلس را بر عهده دارد .

قوانین و مراحل فریت بار به لس آنجلس

اما در رابطه با قوانین و مراحل فریت بار به لس آنجلس می توان گفت همانند فریت بار به آمریکا است و برای دریافت اطلاعات بیشتردر رابطه با مراحل فریت بار به آمریکا می توانید به اطلاعاتی که در رابطه با فریت بار به آمریکا ارئه کرده ایم مراجعه نمایید .

 فرودگاه بین المللی لس آنجلس

فرودگاه بین المللی لس آنجلس پنجمین فرودگاه پر رفت و آمد جهان است . کد این فرودگاه در سازمان یاتا LAX و در سازمان ایکائو KLAX است .این فرودگاه در جنوب غربی لس آنجلس و در امتداد ساحل آقیانوس آرام ، در شهر وستچستر و در ۲۶ کیلومتری از مرکز شهر لس آنجلس واقع شده است.