ارسال بار به فیلادلفیا

ارسال بار به فیلادلفیا | فریت بار و حمل بار هوایی : شهر فیلادلفیا مهمترین شهر ایالت پنسیلوانیا می باشد . فیلادلفیا از نظر جمعیت ششمین شهر پر جمعیت ایالات متحده آمریکا می باشد. همچنین دومین شهر بزرگ ساحل شرقی آمریکا بعد از نیویورک است . فیلادلفیا اولین پایتخت آمریکا بوده و قانون اساسی آمریکا در این شهر و در تالار استقلال این شهر به امضا رسیده‌است.رودخانه سکوکل و رودخانه دلاویر از این شهر می‌گذرند.

ارسال بار به فیلادلفیا


تاریخچه فیلادلفیا

در سال ۱۶۹۲ ویلیام پن (به انگلیسی:William Penn)شهر فیلادلفیا (به انگلیسی:Philadelphia) را تأسیس کرد. ویلیام پن می‌خواسته که فیلادلفیا مرکز پنسیلوانیا باشد.
بنیانگذاران ایالات متحده آمریکا طی جنگ استقلال آمریکا (به انگلیسی:The American War of Independence) [جنگ انقلاب آمریکا(به انگلیسی:The American Revolutionary War)] در فیلادلفیا ملاقات می‌کردند. فیلادلفیا محل اولین کنگره قاره‌ای (به انگلیسی:First Continental Congress)و دومین کنگره قاره‌ای (به انگلیسی:Second Continental Congress) و کنوانسیون مشروطه (به انگلیسی:Consitutional Convention) بود. اعلامیه استقلال (به انگلیسی:The Declaration of Independence) در سال ۱۷۷۶ در تالار استقلال (به انگلیسی:Independence Hall) در فیلادلفیا امضا شد. اعلامیه استقلال مشتمل از چند اصول بنیادی آمریکا مثل آزادی و حقوق طبیعی است.
ناقوس آزادی (به انگلیسی:The Liberty Bell) در مرکز ناقوس آزادی (به انگلیسی:The Liberty Bell Center) در فیلادلفیا قرار دارد. روی ناقوس آزادی کلمات کتاب مقدس راجع به آزادی حک شده‌اند. ناقوس آزادی یک نماد استقلال آمریکا و همکاری آمریکایی طی جنگ استقلال آمریکا است.

فرهنگ فیلادلفیا

از مشاهیر فرهنگی برجسته این شهر می‌توان به لوئی کان و بنجامین فرانکلین، و از مراکز جذب گردشگری این شهر موزه هنر شهر فیلادلفیا و مؤسسه فرانکلین را می‌توان نام برد. این شهر معروف به داشتن خوراکی‌های خاص خود است. معروفترین این خوراکی‌ها، «ساندویچ استیک پنیر فیلی» (به انگلیسی: Philly Cheesesteak) است که عمدتاً در جنوب شهر توسط دو مغازه رقیب هم به نام‌های پتز (Pat’s) و جینوز (Geno’s) تهیه می‌شود. کتابخانه آزاد فیلادلفیا در ۱۸۹۱ تأسیس شد.

ورزش فیلادلفیا

این شهر در تقریباً تمام رشته‌های ورزشی مهم دارای باشگاه حرفه‌ای در سطوح لیگ‌های سراسریست.
تیم‌های فوتبال فیلادلفیا یونیون و فیلادلفیا ایندپندنس، فوتبال آمریکایی فیلادلفیا ایگلز، تیم هاکی روی یخ فیلادلفیا فلایرز، تیم بیسبال فیلیز و تیم بسکتبال فیلادلفیا سونتی سیکسرز از این شهرند.

مراکز گردشگری فیلادلفیا

باغ وحش فیلادلفیا  و نمیمی

مراکز علمی و دانشگاهی فیلادلفیا

دانشگاه پنسیلوانیا، دانشگاه تمپل، دانشگاه ویلانوا، دانشگاه توماس جفرسون، کالج سوارثمور، و دانشگاه درکسل فقط چند نمونه از موسسات آموزش عالی این شهر می‌باشند.
بیمارستان کودکان فیلادلفیا از مشهورترین مراکز بهداشت اطفال جهان نیز در این شهر قرار دارد.

 فریت بار به فیلادلفیا

خدمات شرکت پادمیرا راه برای فریت بار به فیلادلفیا | آمریکا ، ایالت پنسیلوانیا

بسته بندی بار | ارسال بار به فیلادلفیا

مسافران بیشتر نگران این هستند که در طی مسیر ارسال بار به فیلادلفیا به آن ها آسیب وارد شود .  شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا راه با ارائه ی خدمات اصولی درباره بسته بندی و همچنین استفاده از بهترین نوع کارتن های فریت بار برای بسته بندی لوازم شخصی ، منزل و… و استفاده از افراد متخصص در زمینه بسته بندی تا کنون بهترین خدمات را برای شهروندان ایرانی که قصد مسافرت بلند مدت به شهر فیلادلفیا  را داشته اند ارائه نموده است. برای اطلاعات بیشتر در باره بسته بندی می توانید روی آن کلیک کنید.

سایر خدمات پادمیرا راه برای فریت بار به فیلادلفیا

  1.  بسته بندی کلیه لوازم منزل ( ظروف شکستنی ، کتابخانه ، البسه و…) در محل به صورت استاندارد
  2. بارگیری جهت حمل بار هوایی
  3. انجام تشریفات گمرکی با و بدون حضور مسافر : در این مورد برخی از مسافران لازم می دانند که خود شخصا به همراه کارشناس فریت بار برای انجام امور گمرکی حضور داشته باشد اما تعدادی از مشتریان نیز تمام امور را به عهده شرکت فریت بار قرار می دهند . شرکت پادمیرا با خواست مشتری عمل می کند و مهمترین مسئله رضایت مشتری است .
  4. پالت بندی محموله در صورت نیاز : بعد از انجام امور گمرکی برای جلوگیری از آسیب دیدگی احتمالی محموله آن را در صورت نیاز پالت بندی می کنند. شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا این مسئولیت را نیز به عهده گرفته است .
  5. در نهایت اخذ بارنامه برای ارسال بار به فیلادلفیا : شرکت پادمیرا راه در کوتاهترین زمان با پایین ترین هزینه مسئولیت اخذ بار نامه شرکت های هواپیمایی مانند هواپیمایی امارات ، ترکیش ایرلاینز ، لوفتهانزا ، … را برای فریت بار به فیلادلفیا را بر عهده دارد .

 **  توجه

 قوانین ارسال بار به فیلادلفیا تابع قوانین فریت بار به ایالات متحده آمریکا می باشد و تمام قوانین فرودگاه های ایالات متحده آمریکا یکی می باشند .

  فرودگاه بین المللی فیلادلفیا | ارسال بار به فیلادلفیا

فرودگاه بین المللی فیلادلفیا یک فرودگاه همگانی بوده که دارای یک باند  فرود آسفالتی است به طول ۱۵۲۴ متر . کد سازمان یاتا برای این فرودگاه phl و برای سازمان ایکائو  kphl می باشد.  در زیر نمایی از فرودگاه بین المللی فیلادلفیا را می توانید ببینید

 

فرودگاه بین المللی فیلادلفیا