ارسال بار به وین

ارسال بار به وین | پایتخت اتریش : وین بزرگترین شهر و پایتخت اتریش می باشد این شهر نهمین شهر بزرگ در اتحادیه اروپا است . وین با مساحت ۴۱۴٫۸۹ کیلومتر مربع  دارای ۱۷۱۲۹۰۳ نفر می باشد. این شهر در شمال شرقی اتریش و در کنار رودخانه دانوب واقع شده است .


مسافرت و ارسال بار به وین

وین یکی از مهمترین شهرهای جهان از نظر سیاسی می باشد به طوری که مرکز بسیاری از سازمان های بین المللی در این شهر قرار دارد سازمان هایی مانند اوپک ، سازمان انرژی اتمی ، OSZE همچنین این شهر سومین شهری است که دفتر سازمان ملل متحد در آن قرار دارد. از جمعیت تقریبا ۲ میلیون نفری این شهر چیزی در حدود ۷۰۰۰۰ نفر ایرانی می باشد که این یک آمار بسیار بالا می باشد از این رو مسافران ایرانی که به اتریش سفر می کنند بیشتر در این شهر اقامت می کنند . اما یکی از مهمترین مسئله برای مسافران ایرانی به وین نحوه ارسال بار به این شهر می باشد .که در زیر به خدمات ارسال بار هوایی به وین توسط شرکت خدمات بار هوایی پادمیرا راه می پردازم.

نمایی از شهر وین را می توانید در زیر ببینید :

ارسال بار به وین

 

خدمات شرکت پادمیرا راه برای فریت بار به وین | پایتخت اتریش

بسته بندی بار | ارسال بار به وین

مسافران بیشتر نگران این هستند که در طی مسیر ارسال بار به وین به آن ها آسیب وارد شود .  شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا راه با ارائه ی خدمات اصولی درباره بسته بندی و همچنین استفاده از بهترین نوع کارتن های فریت بار برای بسته بندی لوازم شخصی ، منزل و… و استفاده از افراد متخصص در زمینه بسته بندی تا کنون بهترین خدمات را برای شهروندان ایرانی که قصد مسافرت بلند مدت به شهر وین را داشته اند ارئه نموده است. برای اطلاعات بیشتر در باره بسته بندی می توانید روی آن کلیک کنید.

سایر خدمات پادمیرا راه برای فریت بار به وین

  1.  بسته بندی کلیه لوازم منزل ( ظروف شکستنی ، کتابخانه ، البسه و…) در محل به صورت استاندارد
  2. بارگیری جهت حمل بار هوایی
  3. انجام تشریفات گمرکی با و بدون حضور مسافر : در این مورد برخی از مسافران لازم می دانند که خود شخصا به همراه کارشناس فریت بار برای انجام امور گمرکی حضور داشته باشد اما تعدادی از مشتریان نیز تمام امور را به عهده شرکت فریت بار قرار می دهند . شرکت پادمیرا با خواست مشتری عمل می کند و مهمترین مسئله رضایت مشتری است .
  4. پالت بندی محموله در صورت نیاز : بعد از انجام امور گمرکی برای جلوگیری از آسیب دیدگی احتمالی محموله آن را در صورت نیاز پالت بندی می کنند. شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا این مسئولیت را نیز به عهده گرفته است .
  5. در نهایت اخذ بارنامه برای ارسال بار به وین : شرکت پادمیرا راه در کوتاهترین زمان با پایین ترین هزینه مسئولیت اخذ بار نامه شرکت های هواپیمایی مانند هواپیمایی امارات ، ترکیش ایرلاینز ، لوفتهانزا ، … را برای فریت بار به وین را بر عهده دارد .

 **  توجه

 قوانین ارسال بار به وین تابع قوانین فریت بار به اتریش می باشد و تمام قوانین فرودگاه های اتریش یکی می باشند .

 

فرودگاه وین | ارسال بار هوایی به وین

فرودگاهبین المللی وین در ۱۸ کیلومتری جنوب شرقی مرکز وین واقع شده است . این فرودگاه بزرگترین فرودگاه اتریش می باشد. این فرودگاه مرکز هواپیمایی NIKI و اتریش ایرلاینز می باشد. این فرودگاه کشش هواپیماهای پهن پیکر مثل بوئینگ ۷۴۷   را نیز دارد و مقاصد زیادی این فرودگاه به اروپا ، آسیا ، آمریکا و آفریقا دارد. بر اساس آماری که در سال ۲۰۱۴ منتشر شده است در حدود ۲۲۴۸۳۱۵۸ نفر مسافر در این فرودگاه تردد داشته اند که نسبت به سال ۲۰۱۳ در حدود ۲۲ درصد رشد داشته است.

کد سازمان یاتا برای این فرودگاه VIE و سازمان ایکائو LOWW می باشد.

در زیر نمایی از این فرودگاه را می توانید ببینید :

ارسال بار به وین

همچنین در نقشه زیر می توانید موقعیت دقیق فرودگاه و شهر وین را ملاحضه نمایید( نقشه قابل زوم می باشد)

 {module فرودگاه بین المللی وین}