ارسال بار به ژنو

ارسال بار به ژنو | سوئیس: شهر ژنو بعد از زوریخ دومین شهر پر جمعیت سوئیس است . ژنو مرکز ایالت ( استان ) ژنو در سوئیس است و پرجمعیت ترین روماندی مرکز فرانسوی نشین روماندی می باشد.شهر ژنو در جنوب غربی و انتهای دریاچه زیبای ژنو وافع شده است و با مساحت ۱۵۹۳ کیلومتر مربع دارای جمعیتی در حدود ۱۹۴۲۴۷ نفر می باشد( آمار مربوط به سال ۲۰۱۳ می باشد). ژنو توسط دو رشته کوه ژورا و آلپ احاطه شده است. شهر ژنو یکی از کهن ترین شهرهای سوئیس است که قدمت آن به بیش از ۱۲۱ سال قبل از میلاد مسیح می رسد. این شهر در سال ۱۸۱۵ از سلطه فرانسه در آمد و به کنفدراسیون سوئیس پیوست.

ارسال بار به ژنو


شهر ژنو از نظر سیاسی بسیار قدرتمند است به طوری که بسیاری از نهاد ها و سازمان های بین المللی و اروپایی در این شهر قرار دارد همچنین میزبان بسیار از نشست ها و نهاد های بین المللی در جهان نیز می باشد.مهمترین سازمان بین المللی که در این شهر قرار دارد مقر اروپایی سازمان ملل متحد است . این شهر بعد از زوریخ دومین شهر اقتصادی سوئیس و نهمین مرکز اقتصاد جهانی و سومین در اروپا می باشد( بعد از لندن و زوریخ) شهر ژنو در سال ۲۰۰۹ به عنوان سومین شهر از نظر کیفیت و امکانات در جهان برای زندگی انتخاب شد ( بعد از وین و زوریخ) .

مسافرت و فریت بار به ژنو

شهر زوریخ یک شهر بسیار زیبا و اقتصادی است که محیطی مناسب برای زندگی می باشد همان طور که در بالا نیز اشاره کردیم ان شهر یکی از بهترین شهر ها برای اقامت در جهان می باشد.برخی از مشاهیر کشورمون نیز در این شهر زندگی کرده اند افرادی چون مهندس مهدی بازرگان ، دکتر حسابی ، محمد علی جمال زاده و… از این رو بیشتر مسافرانی که از کشور به ژنو می روند برای اقامت و یا ادامه تحصیل می باشد از این رو قصد دارم نحوه ی ارسال بار به ژنو را در زیر با اراده خدمات پادمیرا راه توضیح دهم .

نمایی از شهر زیبای ژنو را می توانید در زیر مشاهده نمایید:

ارسال بار به ژنو

خدمات شرکت پادمیرا راه برای فریت بار به ژنو

بسته بندی بار | ارسال بار به ژنو

مسافران بیشتر نگران این هستند که در طی مسیر ارسال بار به ژنو به آن ها آسیب وارد شود .  شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا راه با ارائه ی خدمات اصولی درباره بسته بندی و همچنین استفاده از بهترین نوع کارتن های فریت بار برای بسته بندی لوازم شخصی ، منزل و… و استفاده از افراد متخصص در زمینه بسته بندی تا کنون بهترین خدمات را برای شهروندان ایرانی که قصد مسافرت بلند مدت به شهر ژنو را داشته اند ارئه نموده است. برای اطلاعات بیشتر در باره بسته بندی می توانید روی آن کلیک کنید.

 سایر خدمات پادمیرا راه برای فریت بار به ژنو

  1.  بسته بندی کلیه لوازم منزل ( ظروف شکستنی ، کتابخانه ، البسه و…) در محل به صورت استاندارد
  2. بارگیری جهت حمل بار هوایی
  3. انجام تشریفات گمرکی با و بدون حضور مسافر : در این مورد برخی از مسافران لازم می دانند که خود شخصا به همراه کارشناس فریت بار برای انجام امور گمرکی حضور داشته باشد اما تعدادی از مشتریان نیز تمام امور را به عهده شرکت فریت بار قرار می دهند . شرکت پادمیرا با خواست مشتری عمل می کند و مهمترین مسئله رضایت مشتری است .
  4. پالت بندی محموله در صورت نیاز : بعد از انجام امور گمرکی برای جلوگیری از آسیب دیدگی احتمالی محموله آن را در صورت نیاز پالت بندی می کنند. شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا این مسئولیت را نیز به عهده گرفته است .
  5. در نهایت اخذ بارنامه برای ارسال بار به ژنو : شرکت پادمیرا راه در کوتاهترین زمان با پایین ترین هزینه مسئولیت اخذ بار نامه شرکت های هواپیمایی مانند هواپیمایی امارات ، ترکیش ایرلاینز ، لوفتهانزا ، … را برای فریت بار به ژنو را بر عهده دارد .

 **  توجه

 قوانین ارسال بار به ژنو تابع قوانین فریت بار به سوئیس می باشد و تمام قوانین فرودگاه های سوئیس یکی می باشند .

فرودگاه بین المللی ژنو | حمل بار هوایی به ژنو

این فرودگاه قبلا به عنوان فرودگاه Coinrtin شناخته می شد. این فرودگاه بین المللی همگانی در ۴ کیلومتری شمال غربی از مرکز شهرستان ژنو واقع شده است. تعداد مسافران که در سال ۲۰۱۴ از این فرودگاه تردد نموده اند ۱۵ میلیون نفر  بوده است . فرودگاه بین المللی ژنو مرکز هواپیمایی Easy Jet سوئیس می باشد . فرودگاه ژنو در امتداد مرز سوئیس و فرانسه قرار دارد به طوری که از هر دو کشور قابل دسترسی می باشد . قسمتی از این فرودگاه در شهر مرن و قسمتی نیز در شهر Le Grand-Saconnex ( لی گراند ساکونکس) قرار دارد.

کد سازمان یاتا برای این فرودگاه GVA و برای سازمان ایکائو LSGG می باشد.

در زیرنمایی از فرودگاه بین المللی ژنو را می توانید ببینید:

 ارسال بار به ژنو

همچنین در نقشه  زیر نیز می توانید موقعیت دقیق فرودگاه و شهر ژنو را ملاحظه نمایید( نقشه قابلیت زوم دارد)