حمل هوایی کالاهای دیجیتالی , واردات بار هوایی دیجیتال

حمل هوایی کالاهای دیجیتالی , واردات بار هوایی دیجیتال : یکی از خدمات بزرگی که شرکت فریت بار و ارسال بار پادمیرا راه ارائه می کند واردات بار از کشورهای مجاور می باشد. لذا پادمیرا راه با هماهنگ کردن امور مربوط به واردات هوایی بار با شرکت های بزرگ هواپیمایی در این حیطه نیز مشغول می باشد. که تمام واردات هوایی بار در مقصد فرودگاه امام خمینی (ره) دریافت می شود.

حمل هوایی کالاهای دیجیتالی

یکی از بزرگترین بارهای هوایی که همه روزه وارد کشور می شود محموله کالاهای هوشمند می باشد . همچنین برخی از کالاهای دیجیتالی نیز از ایران با اسفاده از فریت بار خارج می شوند. در زیر به مواردی از فریت بار و ارسال بار کالاهای دیجیتالی از ایران به سایر کشورهای هم جوار توسط پادمیرا راه را بررسی می کنیم .

حمل بار هوایی گوشی ، موبایل، تبلت و قطعات کامپیوتر

یکی از خدمات بار هوایی پادمیرا راه ارسال بار هوایی سیستم های هوشمند از جمله ارسال گوشی ، ارسال بار قطعات دیجیتالی ، ارسال بار موبایل و تبلت ، است . پادمیرا راه با بسته نتدی مناسب کالاها ی مذکوز ارسال بار را برای تمام مشتریان خود تضمین می کند.

حمل بار هوایی و ارسال بار کالای دیجیتال | ال سی دی و لوازم صوتی تصویری

امروزه یکی از پر طرفدارترین لوازم دیجیتالی ال سی دی ها و تلویزیون های هوشمند می باشد . لذا مشتری می خواهد با خرید این لوازم در اسرع وقت آن را در مقصد خود تحویل بگیرد . یا ال سی دی دارد که سالها از آن استفاده کرده و نمی خواهد با مهاجرت به سایر کشورها آن را نیز از دست دهد لذا اقدام به ارسال بار به کشور مقصد می کند تا دوباره از آن استفاده کند. شرکت فریت بار پادمیرا راه با خدمات ارزنده در این زمینه توانسته است تمام مشتریان خود را راضی نگه دارد . لذا پادمیرا راه آماده ارسال بار هوایی لوازم منزل شما با بهترین کیفیت به تمام نقاط دنیا می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با بسته بندی کالا ها و هم چنین نحوه ارسال بار به سایر نقاط دنیا با مشاورین ما تماس بگیرید.