شرکت هواپیمایی مسافربری و فریت بار با استفاده از ترکیش ایرلاینز

برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد می توانید با پادمیرا راه تماس بگیرید :

۰۲۱-۸۸۷۳۵۲۸۳   ____  ۰۲۱-۸۸۵۰۱۲۸۷

۰۹۱۲۱۴۰۶۹۰۹

شرکت هواپیمایی ایرلاینز به دستور آتاتورک در۲۰ می  سال ۱۹۳۳ تاسیس شد و در حال حاضر روزانه در حدود ۲۴۷ مقصد را می پیماید این مقاصد در اروپا ،آسیا، آفریقا و آمریکا می باشند.دفتر مرکزی این شرکت در استانبول (استانبول یکی از مهمترین شهرهای ترکیه و تنها شهر در جهان است که ددر دو قاره جهان قرار دارد ) است .


این شرکت بیشتر از فرودگاه های بین المللی آتاتورک و صبیحه گوکچن استفاده می کند شرکت هواپیمایی ایرلاینز با دارا بودن ۲۵۰ فروند هواپیمای مسافر بری دارای بالاترین رشد در بین شرکت های هوایی جهان را دارد.این شرکت با دارا بودن ۹ فروند هواپیمای باربری (کارگو برای فریت بار و حمل بار هوایی) یکی از پیشگامان کارگو و فریت بار در منطقه به شمار می رود .هواپیمایی ترکیش ایرلاینز یکی از قدیمی ترین هواپیمایی برای مسافربری و فریت بار و همچنین حمل بار هوایی در ترکیه می باشد البته این شرکت با بروز کردن و استفاده از هواپیماهای لوکس در زمینه مسافربری و همچنین استفاده از هواپیماهای قدرتمند در فریت بار و حمل بارهوایی از هیچ شرکت هواپیمایی در منطقه عقب نمانده است البته در رابطه با شرکت هواپیمایی امارات می توان گفت که به دلیل سرمایه زیادی که دارد جزء برترین هواپیمایی های جهان است.این شرکت دارای بیش از۱۵۷۳۷  نفر نیروی کاری دارد و در سال ۲۰۱۱ به عنوان بهترین هواپیمایی جنوب اروپا شناخته شده است.

لوگوی شرکت هواپیمایی ترکیش ایرلاینز کشور ترکیه

فریت بار با استفاده از ترکیش ایرلاینز

نمایی از دفتر مرکزی هواپیمایی مسافربری و فریت بار ترکیش ایرلاینز

 

فریت بار

ناوگان فریت بار و مسافربری هواپیمایی ترکیش ایرلاینز

ترکیش ایرلاینز با وجود قدمت بالا امروزه با خرید هواپیماهای لوکس و مدرن برای ناوگان خود یکی از مدرن ترین هواپیمایی های منطقه برای مسافربری و همچنین فریت بار و کارگو می باشد.این شرکت دارای بیش از ۱۸۸ فروند هواپیمای بوئینگ و ایرباس برای فریت بار و مسافربری و در حال حاضر نیز با رشد مسافران و درخواست فریت بار چیزی در حدود بیش از ۷۰ فروند از انواع دیگر هواپیماها را سفارش داده است.در حال حاضر عمر متوسط ناوگان مسافربری و فریت بار ترکیش ایرلاینز ۶ یال می باشد ،که یک ناوگان جوان و قوی به حساب می آید. در زیر به تعدادی از این ناو گان اشاره ای می کنیم البته برای اطلاعات بیشتر از هواپیمای ایرباس۳۱۰ می توانید کلیک کنید.

برخی از هواپیماهای مدرن مسافربری

هواپیماهای ایرباس

هواپیمای جدید و مدرن برای مسافربری ایرباس A340-311

 

 

 

هواپیمای ایرباس A321-200

 

فریت بار

 

هواپیمای ایرباس A330-300

 

هواپیمای ایرباس A330-300

 

 هواپیمای مدرن ایرباس۷۳۷-۸۰۰

 

 هواپیمای مدرن ایرباس737-800

 

هواپیماهای بوئینگ

 

هواپیمای بوئینگ ۷۷۷-۳۰۰ER

 

هواپیمای مسافربری|فریت بار بوئینگ ۷۳۷-۹۰۰ER

 

ارسال بار

در اینجا به تعدادی از هواپیماهای شرکت ترکیش ایرلاینز اشاره کردیم ولی این تنها بخش کوچکی از ناوگان مسافربری و فریت بار این شرکت است .برای اطلاعات بیشار می توانید به Turkish Airlines مراجعه کنید.

ناوگان فریت بار و حمل بار هوایی(کارگو) ترکیش ایرلاینز

در حال حاضر ایرلاینز داری ۹ فروند هواپیمای باربری برای فریت بار و کارگو می باشد که هر سه نوع هواپیما از نوع هواپیماهای ایرباس است.که سه فروند از آن ایرباس A310-300F و ۶ فروند از آن ایرباس A330-200F می باشد که از ایرباس A330-200F  چهار فروند دیگر سفارش داده است .

 توضیح نهایی اینکه

هواپیمایی ترکیش ایرلاینز چیزی در حدود ۲۶۴ فروند در ناوگان هوایی خود برای فریت بار و مسافربری دارد و ۱۹۶ فروند هم برای جوان تر کردن این ناوگان سفارش هواپیما دارد که به احتمال زیا این سفارشات تا سال ۲۰۲۰ به ناوگان ملحق خواهد شد.

 

موارد دیگر در رابطه با هواپیمایی ترکیش ایرلاینز ترکیه

 ترکیش ایرلاینز یکی از بزرگترین حامیان باشگاه فوتبال منچستر یونایتد و بارسلونا و همچنین حامی لیگ بسکتبال اروپا می باشد.در مورد حوادث هوایی که برای این هواپیمایی اتفاق افتاده است می توان به حادسه فرودگاه اسکییپول آمستردام (هلند) اشاره کرد که یک فروند بوئینگ۸۰۰-۷۳۷  در ۲۵ فوریه ۲۰۰۹ به هنگام فرود در ۵۰۰ متری فرودگاه سقوط کرد . در این حادثه متاسفانه ۹ نفر کشته و ۸۴تن مجروح شدند(این هواپیما دارای ۱۲۷ مسافر و ۷ نفر خدمه بود.در حال حاضز نیز مدیر عامل اجرایی ایرلاینز تمل کوتیل و رئیس هیئت مدیره حمدی تاپچو است.

برای  فریت بار با استفاده از هواپیمایی ایرلاینز ترکیه باید به این نقاط توجه داشته باشیم که اشیائ زیر ممنوع می باشد :

 

۱) حمل چراغ قوه به مقصد آمریکا با استفاده از شرکت هواپیمایی ایرلاینز

۲) مواد رادیو اکتیو(البته این مورد برای اکثر شرکت های کارگو(فریت بارد و حمل بار هوایی) می تواند یکسان باشد)

۳) مواد سمی و قابل انتشار (مواد شیمیای خطرناک)

۴) مواد قابل اشتعال ( باید توجه کنیم که موادی هستند که در برخورد با آب یا اکسیژک آتش می گیرند)

۵) حمل اسید و جیوه ممنوع است موجب خوردگی فلز می شوند.

۶) انواع گازها سمی یا غیر سمی

۷) آهنربا یا هر نوع ماده ی مغناطیسی دیگر

۸) لوله های پزشکی اکسیژن

۹) برخی کیفها دارای زنگ هشدار یا امنیتی هستند که دارای باتری لیتیومی می باشند این نوع مواد قابل اشتعال می باشد و فریت بار برای این نوع مواد در هواپیمایی ایرلاینز ممنوع می باشد.

۱۰) در حالت کلی هر نوع محموله ای که خطرناک و موجب آسیب رسانی باشد برای فریت بار و حمل بار هوایی در این شرکت ممنوع می باشد.

برای اطلاعات بیشتر در رابطه با شرکت های هواپیمایی همچون شرکت هواپیمایی امارات و فریت بار می توانید در مقالات وب سایت شرکت خدمات فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا راه آن را بررسی کنید امید وارم از مطالب ارائه شده در این سایت برای فریت بار و همچنین حمل بار هوایی نهایت بهره رابرده باشید .