فریت بار به بانکوک

بانکوک یا بانگکوک پایتخت کشور تایلند و بزرگترین شهر آن است. بانکوک در مرکز تایلند واقع شده و  مساحت آن در حدود ۱۵۰۰ کیلومتر مربع است


نام رسمی و محلی این شهر “کرونگتپ”  ( Krungthep ) به معنای شهر فرشته ها است ولی اکثر خارجی ها از نام بانکگوک استفاده می کنند. مردم محل نام بانگکوک را برای یکی از مناطق این شهر به کار می برند..

بانکوک دارای ۳ فصل بارانی ( ژوئن تا اکتبر )، گرم ( مارس تا می ) و خنک ( نوامبر تا فوریه ) می باشد  و برای ارسال بار فصول خنکتر راحت تر میباشد. متوسط درجه حرارت سالانه آن ۲۹ درجه سانتیگراد با متوسط درجه حرارت ماهانه از ۳۵ درجه سانتیگراد در آپریل تا ۲۶ درجه سانتیگراد در دسامبر است. زمان آن نیز ۷ ساعت از زمان مبدا گرینویچ جلوتر است که برای ارسال بار باید به آن توجه نمود.

بانکوک به دلیل داشتن معبدهایش، مجموعه کاخ پادشاهی، مراکز خرید بزرگ و رستوران های فراوان، دربین گردشگران شهرت یافته است

جمعیت آن در سال ۲۰۰۷ برابر با ۸٬۱۶۰٬۵۲۲ نفر (با احتساب حومه ۱۰٬۰۶۱٬۷۲۶ نفر) برآورد شده‌است و در کرانه خاوری رود چائو فرایا در نزدیکی خلیج تایلند واقع شده‌ است.

خدمات شرکت پادمیرا راه برای ارسال بار به بانکوک

۱٫    بسته بندی کلیه لوازم منزل ( ظروف شکستنی ، کتابخانه ، البسه و…) در محل به صورت استاندارد

۲٫    بارگیری جهت حمل بار هوایی

۳٫    انجام تشریفات گمرکی با و بدون حضور مسافر : در این مورد برخی از مسافران لازم می دانند که خود شخصا به همراه کارشناس فریت بار برای انجام امور گمرکی حضور داشته باشد اما تعدادی از مشتریان نیز تمام امور را به عهده ی شرکت فریت بار قرار می دهند . شرکت پادمیرا با خواست مشتری عمل می کند و مهمترین مسئله رضایت مشتری است .

۴٫    پالت بندی محموله در صورت نیاز : بعد از انجام امور گمرکی برای جلوگیری از آسیب دیدگی احتمالی محموله آن را در صورت نیاز پالت بندی می کنند. شرکت ارسال بار و حمل بار هوایی پادمیرا این مسئولیت را نیز به عهده گرفته است .

۵٫    در نهایت اخذ بارنامه برای ارسال بار به بانکوک : شرکت پادمیرا راه در کوتاهترین زمان با پایین ترین هزینه مسئولیت اخذ بار نامه شرکت های هواپیمایی مانند ایران ایر ، هواپیمایی امارات ، ترکیش ایرلاینز ، لوفتهانزا و … را برای فریت بار به بانکوک را بر عهده دارد .

قوانین و مراحل فریت بار به بانکوک

اما در رابطه با قوانین و مراحل فریت بار به بانکوک می توان گفت همانند فریت بار به تایلند است و برای دریافت اطلاعات بیشتردر رابطه با مراحل فریت بار به تایلند می توانید به اطلاعاتی که در رابطه با فریت بار به تایلند ارئه کرده ایم مراجعه نمایید.

فرودگاه بین المللی بانکوک

فرودگاه بانکوک تایلند که به فرودگاه بین‌المللی سووارنابومی بانکوک نیز معروف است یکی فرودگاه های تایلند است که ویژه مسافربری و ارسال بار همگانی با کد یاتا BKK است که یک باند فرود آسفالت دارد و طول باند آن ۴۹۰۰ متر است. فرودگاه بانکوک در بانکوک پایتخت تایلند قرار دارد و در ارتفاع ۲ متری از سطح دریا واقع شده است.

فرودگاه قدیمی بانکوک دون مانگ بود که فرودگاه جدید در سال ۲۰۰۶ جایگزین آن شد.فرودگاه جدید بانکوک در جنوب شرقی بانکوک قرار دارد.فرودگاه قدیمی نیز که اکنون تنها برای پروازهای داخلی و ارسال بار و استفاده خانواده سلطنتی به کار می رود .فرودگاه دون مانگ بانکوک یکی از قدیمی ترین فرودگاه های بین المللی در جهان است و د ر ۲۰ کیلومتری شمال شهر بانکوک قرار دارد.