ارسال بار به آلانیا

ارسال بار به آلانیا | فریت بار به ترکیه : آلانیا یک شهر ساحلی و تاریخی در ترکیه است این شهر در ۱۳۵ کیلومتری آنتالیا واقع شده است.و به دلیل تاریخی بودن و همچنین ساحلی بودن این شهر دارای اماکن توریستی زیادی می باشد از این رو این شهر در رده ی شهر های برتر توریستی ترکیه و اروپا قرار دارداین شهراز سمت شمال به رشته کوه های توروس و از جنوب نیز به دریای زیبای مدیترانه منتهی می شود .در واقع اینشهر یک شبه جزیره ی کوچک در کرانه دریای مدیترانه است .

حمل بار هوایی


مسافرت و ارسال بار به آلانیا

همان طور که گفتیم این شهر یکی از شهرهای توریستی و مهاجر پذیر ترکیه است . از این رو به دلیل همسایگی کشورمون با ترکیه مسافران زیادی از ایران برای اقامت و همچنین دید و بازدید از دوست و آشنا به این شهر سفر می کنند اما مسئله مهم در این باره این است که خیلی از مسافران ایرانی به خصوص کسانی که برای بار اول به این شهر سفر می کنند در رابطه با فریت بار یا همان ارسال بار به آلانیا اطلاعات کافی ندارند به همین دلیل در زیر به برخی از موارد در رابطه با فریت بار به آلانیا توسط شرکت حمل بارهوایی پادمیرا راه اشاره ای می کنم

در زیر نمایی از شهر آلانیا را می تنوانید ببینید:

ارسال بار به آلانیا

خدمات شرکت پادمیرا راه برای فریت بار به آلانیا | ترکیه ، استان آنتالیا

بسته بندی بار | ارسال بار به آلانیا

مسافران بیشتر نگران این هستند که در طی مسیر ارسال بار به آلانیا به آن ها آسیب وارد شود .  شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا راه با ارائه ی خدمات اصولی درباره بسته بندی و همچنین استفاده از بهترین نوع کارتن های فریت بار برای بسته بندی لوازم شخصی ، منزل و… و استفاده از افراد متخصص در زمینه بسته بندی تا کنون بهترین خدمات را برای شهروندان ایرانی که قصد مسافرت بلند مدت به شهر آلانیا را داشته اند ارئه نموده است. برای اطلاعات بیشتر در باره بسته بندی می توانید روی آن کلیک کنید.

سایر خدمات پادمیرا راه برای فریت بار به آلانیا

  1.  بسته بندی کلیه لوازم منزل ( ظروف شکستنی ، کتابخانه ، البسه و…) در محل به صورت استاندارد
  2. بارگیری جهت حمل بار هوایی
  3. انجام تشریفات گمرکی با و بدون حضور مسافر : در این مورد برخی از مسافران لازم می دانند که خود شخصا به همراه کارشناس فریت بار برای انجام امور گمرکی حضور داشته باشد اما تعدادی از مشتریان نیز تمام امور را به عهده شرکت فریت بار قرار می دهند . شرکت پادمیرا با خواست مشتری عمل می کند و مهمترین مسئله رضایت مشتری است .
  4. پالت بندی محموله در صورت نیاز : بعد از انجام امور گمرکی برای جلوگیری از آسیب دیدگی احتمالی محموله آن را در صورت نیاز پالت بندی می کنند. شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا این مسئولیت را نیز به عهده گرفته است .
  5. در نهایت اخذ بارنامه برای ارسال بار به آلانیا : شرکت پادمیرا راه در کوتاهترین زمان با پایین ترین هزینه مسئولیت اخذ بار نامه شرکت های هواپیمایی مانند هواپیمایی امارات ، ترکیش ایرلاینز ، لوفتهانزا ، … را برای فریت بار به آلانیا را بر عهده دارد .

 **  توجه

 قوانین ارسال بار به آلانیا تابع قوانین فریت بار به ترکیه می باشد و تمام قوانین فرودگاه های ترکیه یکی می باشند .

 

فرودگاه آلانیا | ارسال بار هوایی و فریت بار به آلانیا

فرودگاه قاضی پاشا یا همان فرودگاه آلانیا یک فرودگاه همگانی و بین المللی می باشد که در خدمت شهرهای آلانیا ، قاضی پاشا ، آنامور ، کستل ، کارجیکاک ، پایالار،آویالار و سایر مناطق جانبی استان آنتالیا می باشد .این فرودگاه در حدود ۳۰ دقیقه از آلانیا فاصله دارد.

کد سازمان یاتنا برای این فرودگاه GZP و برای سازمان ایکائو LTFG می باشد

در زیر نمایی از فرودگاه قاضی پاشا را می توانید ببینید :

ارسال بار به آلانیا

همچنین در نقشه ی زیر می توانید موقعیت دقیق فرودگاه و شهر آلانیا را ملاحظه نمایید (نقشه قابلیت زوم دارد)

{module فرودگاه آلانیا}