فریت بار به پاریس , ارسال بار به پاریس

فریت بار به پاریس | ارسال بار ، حمل بار هوایی : پاریس پایتخت فرانسه  و مرکز ناحیه ایل دو فرانس است . یکی از شهرهای پیش رو در فرهنگ ، سیاست و اقتصاد در جهان به حساب می آید. شهر پاریس در کنار شهر های بزرگ دنیا نیویورک و توکیو به عنوان ابر شهر های جهان شهرت دارند . پاریس بزرگترین شهر اقتصادی اروپا و پنجمین شهر اقتصادی دنیا از نظر تولید داخلی است .

فریت بار به پاریس


شهر پاریس مرکز سازمان های بین المللی همچون یونسکو ، سازمان همکاری اقتصادی و توسعه و اتاق بازرگانی بین المللی می باشد . پاریس با مساحت ۱۰۵۴ کیلومترمربع دارای جمعیتی در حدود ۲۱۶۴۹۹۴ نفر است .البته این جمعیت مختص به شهر پاریس است و جمعیت منطقه شهری پاریس در کل در حدود ۹٫۹۳ میلیون نفر می باشد و همراه با حومه به حدود ۱۲ میلیون نفر نیز می رسد.و از این خیث یکی از پر جمعیت ترین شهرهای اروپا است.

پاریس یکی از مهم ترین شهرهای گردشگری اروپا است به طوری که سالانه بیش از ۴۵ میلیون نفر از این شهر دیدن می کنند تعداد زیادی آثار تاریخی ، مراکز تفریخی و پارک های گردشگری در این شهر وجود دارد که بسیار نظر توریست را به خود جذب می کند.پاریس باغ شهر اروپا نیز به حساب می آید .

فریت بار به پاریس

 

مسافرت و فریت بار به پاریس

پاریس به دلیل داشتن موزه ها و مراکز تفریحی زیاد از گذشته نیز به عنوان یکی از توریست پذیر ترین شهرهای دنیا به حساب می آید . و با دارا بودن  بیش از ۳۰ میلیون توریست در سال در رتبه نخست شهرهای توریستی دنیا قرار دارد .از مناطق دیدنی شهر زیبای پاریس می توان به برج ایفل که نماد شهر پاریس نیز می باشد و هم چنین به موزه ی لوور که پر بازدیدترین موزه ی دنیا نیز می باشد اشاره کرد . جمعیت قابل توجهی از هم وطنان ایرانی در این شهر زندگی می کنند و همه ساله نیز افرادی برای تحصیل و گذراندن دوره های فوق تخصصی و…از کشور همون به این شهر مسافرت می کنند . ولی مهم ترین مسئله در این مسافرت جابجایی اثاثه شخصی برای مسافران است که به عنوان فریت بار محسوب می شود.در زیر به خدماتی شرکت حمل بار هوایی که برای فریت بار به فرانسه و به خصوص شهر پاریس ارائه می کند اشاره می کنیم.

خدمات شرکت پادمیرا راه برای فریت بار به پاریس | فرانسه، ایل دو فرانس

بسته بندی بار | ارسال بار به پاریس

مسافران بیشتر نگران این هستند که در طی مسیر ارسال بار به پاریس به آن ها آسیب وارد شود .  شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا راه با ارائه ی خدمات اصولی درباره بسته بندی و همچنین استفاده از بهترین نوع کارتن های فریت بار برای بسته بندی لوازم شخصی ، منزل و… و استفاده از افراد متخصص در زمینه بسته بندی تا کنون بهترین خدمات را برای شهروندان ایرانی که قصد مسافرت بلند مدت به شهر پاریس را داشته اند ارئه نموده است.

سایر خدمات پادمیرا راه برای فریت بار به پاریس

  1. بسته بندی کلیه لوازم منزل ( ظروف شکستنی ، کتابخانه ، البسه و…) در محل به صورت استاندارد
  2. بارگیری جهت حمل بار هوایی
  3. انجام تشریفات گمرکی با و بدون حضور مسافر : در این مورد برخی از مسافران لازم می دانند که خود شخصا به همراه کارشناس فریت بار برای انجام امور گمرکی حضور داشته باشد اما تعدادی از مشتریان نیز تمام امور را به عهده شرکت فریت بار قرار می دهند . شرکت پادمیرا با خواست مشتری عمل می کند و مهمترین مسئله رضایت مشتری است .
  4. پالت بندی محموله در صورت نیاز : بعد از انجام امور گمرکی برای جلوگیری از آسیب دیدگی احتمالی محموله آن را در صورت نیاز پالت بندی می کنند. شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا این مسئولیت را نیز به عهده گرفته است .
  5. در نهایت اخذ بارنامه برای ارسال بار به پاریس : شرکت پادمیرا راه در کوتاهترین زمان با پایین ترین هزینه مسئولیت اخذ بار نامه شرکت های هواپیمایی مانند هواپیمایی امارات ، ترکیش ایرلاینز ، لوفتهانزا ، … را برای فریت بار به پاریس را بر عهده دارد .

 **  توجه

 قوانین ارسال بار به پاریس تابع قوانین فریت بار به فرانسه می باشد و تمام قوانین فرودگاه های فرانسه یکی می باشند .

فرودگاه بین المللی شارل دوگل فرانسه | فریت بار به این فرودگاه

نمایی از فرودگاه را در شکل زیر می توانید ببینید :

ارسال بار به پاریس

فرودگاه شارل دوگل بزرگترین فرودگاه فرانسه و فرودگاه اصلی شهر پاریس می باشد. این فرودگاه در ۲۵ کیلومتری شمال شرقی پاریس واقع شده است آماری که در تردد مسافر در سال ۲۰۰۸ در این فرودگاه در دست است چیزی بیش از شصت میلیون مسافر در این فرودگاه می باشد. کد سازمان یاتا برای این فرودگاه CDG کد سازمان ایکائو نیز LFPG می باشد .

می توانید موقعیت دقیق فرودگاه را در نقشه ی زیر ببینید( نقشه قابل زوم است)