ارسال بار به پیترزبرگ

ارسال بار به پیترزبرگ | ایندیانا : پیترزبرگ یکی از شهرستان های واشینگتن ، پایک کانتی ، ایندیانا در ایالت متحده آمریکاست. این شهر جمعیتی در حدود ۲۳۸۳ نفر بر اساس سر شماری ۲۰۱۰ دارد . مرکز بخشداری پایک کانتی می باشد .
پیترزبرگ در فاصله ۲۱ کیلومتری از مرکز واشینگتن و ایندیانا واقع شده است . و در جنوب این شهر ها قرار دارد.

 


 در زیر نمایی از شهر پیترزبرگ را می توانید ببینید :

 

ارسال بار به پیترزبرگ

سایر خدمات پادمیرا راه برای فریت بار به پیترزبرگ

  1.  بسته بندی کلیه لوازم منزل ( ظروف شکستنی ، کتابخانه ، البسه و…) در محل به صورت استاندارد
  2. بارگیری جهت حمل بار هوایی
  3. انجام تشریفات گمرکی با و بدون حضور مسافر : در این مورد برخی از مسافران لازم می دانند که خود شخصا به همراه کارشناس فریت بار برای انجام امور گمرکی حضور داشته باشد اما تعدادی از مشتریان نیز تمام امور را به عهده شرکت فریت بار قرار می دهند . شرکت پادمیرا با خواست مشتری عمل می کند و مهمترین مسئله رضایت مشتری است .
  4. پالت بندی محموله در صورت نیاز : بعد از انجام امور گمرکی برای جلوگیری از آسیب دیدگی احتمالی محموله آن را در صورت نیاز پالت بندی می کنند. شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا این مسئولیت را نیز به عهده گرفته است .
  5. در نهایت اخذ بارنامه برای ارسال بار به پیترزبرگ : شرکت پادمیرا راه در کوتاهترین زمان با پایین ترین هزینه مسئولیت اخذ بار نامه شرکت های هواپیمایی مانند هواپیمایی امارات ، ترکیش ایرلاینز ، لوفتهانزا ، … را برای فریت بار به پیترزبرگ را بر عهده دارد .

 **  توجه

 قوانین ارسال بار به پیترزبرگ تابع قوانین فریت بار به ایالات متحده آمریکا می باشد و تمام قوانین فرودگاه های ایالات متحده آمریکا یکی می باشند .

فرودگاه پیترزبرگ | فریت بار به پیترزبرگ

فرودگاه پیترزبورگ  یک فرودگاه همگانی باربری با کد یاتا  و YPQ و برای سازمان ایکائو CYPQ  است . که یک باند فرود آسفالت دارد. این فرودگاه در کشور کانادا قرار دارد و در ارتفاع ۱۹۱ متری از سطح دریا واقع شده است.

در زیر نمایی از این فرودگاه را می توانید ببینید:

فریت بار به پیترزبرگ