ارسال بار به اتلانتا

 ارسال بار هوایی به آتلانتا | فریت بار و حمل بار هوایی  , هزینه فریت بار مسافر و لوازم منزل به آتلانتا , خدمات بار هوایی و بسته بندی بار مسافری : آتلانتا مرکز ایالات جورجیا | آمریکا است و بزرگترین شهر این ایالت به حساب می آید . مساحت شهر آتلانتا ۳۴۰ کیلومتر مکعب است و در حدود ۴۴۷۸۴۱ نفر جمعیت دارد ( این آمار مربوط به سال ۲۰۰۶ می باشد ) . آتلانتا رتبه ی نهم منطقه ی شهری بزرگ ایالات متحده است همچنین پنجمین منطقه شهری بزرگ در جنوب ایالات متحده درست در پشت دالاس ، هوستون ، واشینگتن و میامی است .


 آتلانتا در سال ۱۸۳۷ در تقاطع دو خط راه آهن تاسیس شد این شهرستان بعد از خاکستر جنگ داخلی برای تبدیل شدن به یک مرکز تجاری به شدت پیشرفت کرد. مشخصه ی اصلی این شهرستان بزرگ پوشش گیاهی زیاد در آن است .

آتلانتا به دلیل رشد زیاد اقتصادی به نیویورک جنوب شهرت پیدا کرده است . هم چنین مرکز بزرگترین هواپیمایی جهان دلتا ایرلاینز در آتلانتا قرار دارد  هم چنین دفتر اصلی شبکه سی ان ان و شرکت کوکاکولا ، هوم دیپو ، و یو پی اس نیز در  آتلانتا واقع شده است .

ارسال بار به آتلانتا

آتلانتا یکی از شهرهای بزرگ اقتصادی جهان است و همچنین یک از پر رفت و آمد ترین شهرهای ایالت جوجیا | آمریکا می باشد . این شهر یکی از بزرگترین مرکز هواپیمایی جهان است ، همچنین مرکز بزرگترین هواپیمایی جهان در این شهر واقع شده است.

هواپیمایی دلتا

همچنین یکی از جاذبه های مهم گردشگری آتلانتا آکواریوم آتلانتا است ( بزرگترین آکواریم دنیا ) که در زیر نمایی از بزرگترین آکواریم را می بینید :

خدمات شرکت پادمیرا راه برای فریت بار به آتلانتا | آمریکا ، ایالت جورجیا

بسته بندی بار | ارسال بار به آتلانتا

مسافران بیشتر نگران این هستند که در طی مسیر ارسال بار هوایی به آتلانتا به آن ها آسیب وارد شود .  شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا راه با ارائه ی خدمات اصولی درباره بسته بندی و همچنین استفاده از بهترین نوع کارتن های فریت بار برای بسته بندی لوازم شخصی ، منزل و… و استفاده از افراد متخصص در زمینه بسته بندی تا کنون بهترین خدمات را برای شهروندان ایرانی که قصد مسافرت بلند مدت به شهر آتلانتا را داشته اند ارائه نموده است. برای اطلاعات بیشتر در باره بسته بندی می توانید روی آن کلیک کنید.

سایر خدمات پادمیرا راه برای فریت بار به آتلانتا

  1.  بسته بندی کلیه لوازم منزل ( ظروف شکستنی ، کتابخانه ، البسه و…) در محل به صورت استاندارد
  2. بارگیری جهت حمل بار هوایی
  3. انجام تشریفات گمرکی با و بدون حضور مسافر : در این مورد برخی از مسافران لازم می دانند که خود شخصا به همراه کارشناس فریت بار برای انجام امور گمرکی حضور داشته باشد اما تعدادی از مشتریان نیز تمام امور را به عهده شرکت فریت بار قرار می دهند . شرکت پادمیرا با خواست مشتری عمل می کند و مهمترین مسئله رضایت مشتری است .
  4. پالت بندی محموله در صورت نیاز : بعد از انجام امور گمرکی برای جلوگیری از آسیب دیدگی احتمالی محموله آن را در صورت نیاز پالت بندی می کنند. شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا این مسئولیت را نیز به عهده گرفته است .
  5. در نهایت اخذ بارنامه برای ارسال بار به آتلانتا : شرکت پادمیرا راه در کوتاهترین زمان با پایین ترین هزینه مسئولیت اخذ بار نامه شرکت های هواپیمایی مانند هواپیمایی امارات ، ترکیش ایرلاینز ، لوفتهانزا ، … را برای فریت بار به آتلانتا را بر عهده دارد .

 **  توجه

 قوانین ارسال بار به آتلانتا تابع قوانین فریت بار به ایالات متحده آمریکا می باشد و تمام قوانین فرودگاه های ایالات متحده آمریکا یکی می باشند .

فرودگاه بین‌المللی هارتسفیلد – جکسون آتلانتا

فرودگاه بین‌المللی هارتسفیلد-جکسون آتلانتا یکی از بزرگترین فرودگاههای جهان می باشد ، این فرودگاه پر رفت و آمدترین فرودگاه جهان است کد سازمان یاتا برای این فرودگاه ATL و کد سازمان ایکائو نیز KATL می باشد . فرودگاه بین المللی جکسون فرودگاه همگانی است . مدیریت این فرودگاه در دست سازمان حمل ونقل هوایی آتلانتا می باشد .

در زیر نمایی از فرودگاه بین‌المللی هارتسفیلد-جکسون آتلانتا را می بینید :

این فرودگاه مرکز هوایی ، شرکت های هواپیمایی دلتا و ایر ترن ایرویز و سیلور ایرویز می باشد . مختصات دقیق بر حسب مدار جغرافیایی برای فرودگاه بین‌المللی هارتسفیلد-جکسون آتلانتا بدین صورت است :  ۳۳ درجه ، ۳۸ دقیقه ، ۱۲ ثانیه شمالی  و ۸۴ درجه ، ۲۵ دقیقه ، ۴۱ ثانیه غربی می باشد.

در سال ۲۰۱۲ در حدود ۹۵۴۶۲۸۶۷ مسافر در این فرودگاه تردد داشتند و هم چنین درحدود ۹۵۰۱۱۹ هواپیما از این فرودگاه بلند شده است.فرودگاه بین‌المللی هارتسفیلد-جکسون آتلانتا دارای پنج باند بزرگ است که همه فعال می باشند.