ارسال بار به آتاوا , فریت بار به اتاوا

ارسال بار به آتاوا | پایتخت کانادا : آتاوا پایتخت کشور پهناور کانادا است و چهارمین شهر بزرگ این کشور است . آتاوا با مساحت ۲۷۷۸۱۳ کیلومتر مربع دارای جمعیتی در حدود ۸۵۹۷۰۴ نفر می باشد.البته این آمار خود شهر اتاوا است . این شهر مرکز مجلس شورای کانادا و دولت فدرال می باشد. علاوه بر این دادگاه عالی کانادا نیز در این شهر اقع شده است. آتاوا از نظر آب و هوا یکی از سرد ترین پایتخت های دنیاست. بیشتر مردم اتاوا به زبان انگلیسی حرف می زنند .

ارسال بار به آتاوا


موقعیت جغرافیای شهر آتاوا

این شهر در شمال شرقی شهر تورنتو و غرب مونترال و در کنار رودخانه ی اتاوا  قرار گرفته است همچنین هم مرز با آنتاریو و کبک نیز می باشد .

ارسال بار به آتاوا

مسافرت به آتاوا | ارسال بار به پایتخت کانادا

شهر اتاوا یکی از شهرهای برتر آمریکای شمالی برای تحصیل است . در این شهر چندین دانشگاه و کالج وجود دارد که میزبان تعداد زیادی دانشجو از سراسر دنیا می باشند . دو دانشگاه کارلتون و دانشگاه اتاوا دانشگاه های اصلی اسن شهر می باشند. بر اساس آماری که از طرف شهرداری اتاوا اعلام شده است در حدود ۱۵۰۰۰۰ نفر دانشجو در این شهر در حال تحصیل می باشند. مسافران ایرانی زیادی برای ادامه تحصیل به این دانشگاه می آیند . کیهان کلهر یکی از دانشجویان ایرانی است که از دانشگاه کارلتون در رشته ی موسیقی فارغ التحصیل شده است.

همه ساله تعداد دانشجویانی که از ایران به کانادا و به خصوص شهر آتاوا برای ادامه تحصیلات عالیه می روند بیشتر می شود ولی مشکل خیلی از این افراد به دلیل اولین بار بودن مسافرت آنها در نداشتن اطلاعات کافی در رابطه با نحوه ی ارسال بار به اتاوا است .در زیر به خدمات ارسال بار به اتاوا توسط شرکت خدمات حمل بار هوایی و فریت بار پادمیرا راه اشاره ای می کنمک

 خدمات شرکت پادمیرا راه برای فریت بار به اتاوا |پایتخت کانادا

بسته بندی بار | ارسال بار به اتاوا

مسافران بیشتر نگران این هستند که در طی مسیر ارسال بار به اتاوا به آن ها آسیب وارد شود .  شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا راه با ارائه ی خدمات اصولی درباره بسته بندی و همچنین استفاده از بهترین نوع کارتن های فریت بار برای بسته بندی لوازم شخصی ، منزل و… و استفاده از افراد متخصص در زمینه بسته بندی تا کنون بهترین خدمات را برای شهروندان ایرانی که قصد مسافرت بلند مدت به شهر اتاوا را داشته اند ارائه نموده است.

سایر خدمات شرکت پادمیرا راه برای فریت بار به اتاوا

  1. بسته بندی کلیه لوازم منزل ( ظروف شکستنی ، کتابخانه ، البسه و…) در محل به صورت استاندارد
  2. بارگیری جهت حمل بار هوایی
  3. انجام تشریفات گمرکی با و بدون حضور مسافر : در این مورد برخی از مسافران لازم می دانند که خود شخصا به همراه کارشناس فریت بار برای انجام امور گمرکی حضور داشته باشد اما تعدادی از مشتریان نیز تمام امور را به عهده ی شرکت فریت بار قرار می دهند . شرکت پادمیرا با خواست مشتری عمل می کند و مهمترین مسئله رضایت مشتری است .
  4. پالت بندی محموله در صورت نیاز : بعد از انجام امور گمرکی برای جلوگیری از آسیب دیدگی احتمالی محموله آن را در صورت نیاز پالت بندی می کنند. شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا این مسئولیت را نیز به عهده گرفته است .
  5. در نهایت اخذ بارنامه برای ارسال بار به اتاوا : شرکت پادمیرا راه در کوتاهترین زمان با پایین ترین هزینه مسئولیت اخذ بار نامه شرکت های هواپیمایی مانند ایران ایر ، هواپیمایی امارات ، ترکیش ایرلاینز ، لوفتهانزا و … را برای فریت بار به اتاوا را بر عهده دارد .

*** توجه 

قوانین حمل بار هوایی به اتاوا تابع قوانین مربوط به فریت بار به کانادا می باشد و کلیه فرودگاههای کانادا از یک قانون برای فریت بار پیروی می کنند

 

فرودگاه بین المللی مک دونالد کارتیه اتاوا

فرودگاه بین المللی مک دونالد کارتیه یک فرودگاه همگانی است که در انتهای جنوب شهرستان و در ۱۰٫۲ کیلومتری از دریا واقع شده است و به عنوان ششمین فرودگاه پر رفت و آمد کانادا شناخته شده و هم چنین به عنوان دومین فرودگاه شلوغ آنتاریو نیز می باشد . بر اساس آماری که در سال ۲۰۱۲ به دست آمده است در حدود ۴۶۸۵۹۵۶ نفر مسافر در این فرودگاه تردد کرده اند و چیزی بالغ بر ۱۶۰۴۱۳ فروند هواپیما از این فرودگاه به پرواز در آمده اند.

ارسال بار به آتاوا

یک از دفاتر مرکزی ایر کانادا (شرکت هواپیمایی) در این فرودگاه واقع شده است و هم چنین این فرودگاه خانه اصلی هواپیمایی فرست ایر کانادا است. کد یاتا برای فرودگاه مک دونالد کارتیه YOW و کد سازمان ایکائو نیز برای این فرودگاه CYOW می باشد.

در نقشه ی زیر موقعیت دقیق فرودگاه بین المللی مک دونالد کارتیه اتاوا را می توانید ملاحضه نمایید ( نقشه قابل زوم است)