ارسال بار به تورنتو ، هزینه و قیمت فریت بار به تورنتو

ارسال بار به تورنتو ، فریت بار به تورنتو

خدمات فریت بار و ارسال بار پادمیرا راه با ارائه بهترین و با کیفیت ترین خدمات ارسال بار به کانادا سفر خوشی را برای مسافرین عزیز دارد . جهت تقاضای ارسال بار به تورنتو ، و در کل ارسال بار به تما شهرهای کانادا می توانید  با ما تماس بگیرید :

ارسال بار به تورنتو 

هزینه ارسال بار به تورنتو

قبل از اینکه هزینه ارسال بار به تورنتو را ارائه کنیم بهتر است نکات زیر را که در تعیین هزینه های فریت بار به تورنتو و یا هر شهر دیگر کانادا دخیل هستند را مطالعه فرمایید .

ارسال بار مسافری به تورنتو

مهمترین و اصلی ترین خدمات شرکت پادمیرا راه ارسال اضافه بار مسافری به تورنتو و یا هر مقصد دیگر در سراسر دنیا می باشد . که جهت فریت بار مسافری موارد زیر توسط شرکت پادمیرا راه انجام می شود :

بسته بندی تخصصی بار مسافر

مهمترین امر در ارسال بار هوایی بسته بندی بار است تا اینکه هیچ آسیبی در حین بارگیری و تخلیه به لوازم مسافر وارد نشود.  این کار بدین صورت انجام می شود که تیم پکینگ شرکت با به همراه داشتن تمامی لوازم بسته بندی شامل : کارتن های ویژه و اختصاصی پادمیرا راه , نایلون حبابدار , کاغذ ضربه گیر و … به محل بار اعزام می شوند و تمامی لوازمی که مسافر می خواهد ارسال کند را پک می کنند و در نهایت همه کارتن ها را بر روی پالت های پلاستیکی قرار داده و با استفاده از تسمه آن را فیکس می کنند تا بار منسجم و یکپارچه باشد .

هندلینگ و ارسال بار به فرودگاه

بعد از اتمام بسته بندی بار کارکنان تمامی بار را با استفاده از تجهیزات بارگیری در کامیون یا ون شرکت پادمیرا راه بارگیری می کنند و در نهایت بار به فرودگاه ارسال می شود . تا کارهای گمرکی و تشریفات فرودگاهی جهت صدور بارنامه انجام شود .

گمرک فرودگاه و صدور بار نامه

کارشناس شرکت فریت بار پادمیرا راه در فرودگاه با ارائه مدارک لازم برای فریت بار به تورنتو و همینطور مدارک دریافت کننده بار در شهر تورنتو کارهای گمرکی و تشریفات فرودگاهی را برای صدور بارنامه توسط یکی از شرکت های هواپیمایی انجام می دهد و در نهایت بعد از صدور بار نامه , بار اماده ارسال می باشد .

تسویه حساب و ارسال بار به تورنتو

بعد از صدور بارنامه وزن دقیق بر روی بارنامه برای بار مشخص می شود و در نهایت بر اساس همین وزن باید مسافر قبل از اینکه بار ارسال شود تسویه حساب کند .

انواع وزن های فریت بار که از طرف شرکت های هواپیمایی ارائه می شود

برای تعیین هزینه وزن هر کیلو بار همه ساله از طرف شرکت های هواپیمایی فعال در فرودگاه امام خمینی (ره) برای شرکت های فریت بار ارسال می شود که بازه وزن ها برای تعیین هزینه بدین صورت است :

  • وزن بار مسافری ۴۵ کیلو گرم
  • وزن بار زیر ۱۰۰ کیلو گرم
  • وزن بار ۱۰۰ تا ۳۰۰ کیلو گرم
  • وزن بار بالای ۳۰۰ کیلو گرم

بدون شک هر چه بار شما بیشتر می شود هزینه نیز در بازه های بالا خواهد شکست و کمتر می شود.

نکات مهم

شرکت پادمیرا راه به هیچ عنوان بار پک شده قبول نمی کند . لذا شرکت باید خود تمامی کارهای ارسال بار صفر تا صد کار را انجام دهد.


در باره شهر تورنتو بیشتر بدانید

تورنتو یکی پر جمعیت ترین شهر کانادا و مرکز استان آنتاریو می باشد  . تورنتو با داشتن مساحتی در حدود ۶۳۰ کیلومتر مربع و جمعیتی بیش از ۲٫۵ میلیون نفر جزء پنج شهر پر جمعیت آمریکای شمالی است . تورنتو در شمال غرب دریاچه ی آنتاریو و در جنوب آنتاریو قرار واقع شده است. شهر تورنتو به عنوان پایتخت اقتصادی کانادا و یکی از مراکز اقتصادی جهان به حساب می آید.

تورنتو یکی از شهرهای توریستس دنیاست و دارای جاذبه های گردشگری زیادی است در زیر به تعدادی از آنها اشاره می کنیم .

برج ملی کانادا | برج سی ان

 

ارسال بار به تورنتو

برج ملی کانادا بزرگترین جاذبه ی گردشگری شهر تورنتو می باشد این برج با ارتفاع ۵۵۳ بعد از برج دبی دومین سازه ی بلند دنیاست . این برج در سال ۱۹۷۶ افتتاح شده است و در هر سال جمعیتی در حدود ۲ میلیون نفر توریست از این برج دیدن می کند .کاربرد اصلی این برج ، مخابراتی  ، گردشگری ، رستوران می باشد .

از جاذبه های دیگر شهر تورنتو می توان به موارد زیر اشاره کرد :

تالار شهر  ، میدان یانگ و داندس ( این میدان در نزدیکی مر کز خرید ایتن واقع شده است) ، جزایر زیبای تورنتو ، کیلیساهای قدیمی تورنتو ( کلیسای جامع کاتولیک سنت مایکل و کلیسای سنت جیمز) ، قلعه ی کاسالوما ( این قلعه در مرکز شهر تورنتو قرار دارد) ، موزه ی سلطنتی آنتاریو( این موزه بزرگترین موزه ی فرهنگ جهان است ) و ….

فریت بار به تورنتو ، ارسال بار به تورنتو | ارسال بار پادمیرا راه

تورنتو یکی از مهاجر پذیر ترین شهرهای کاناداست و همه ساله مسافرین زیادی را از جای جای دنیا به خود جذب می کند . در رابطه با مسافرین محترمی که از ایران به این شهر مهاجرت می کنند .یکی از دغدغه های مسافرین که بتوانند لوازم خود را صحیح و سالم به این شهر بفرستند ( ارسال بار به تونتو را انجام دهند) . شرکت فریت بار و حمل بار پادمیرا راه با تجربه ی بالایی که در زمینه ی فریت بار دارد می تواند برای مسافران گزینه ی مناسبی برای فریت بار به تورنتو باشد .در زیر خدماتی که این شرکت در جهت فریت بار به تورنتو انجام می دهد اشاره ای شده است .

 

 خدمات شرکت پادمیرا راه برای فریت بار به تورنتو | کانادا

بسته بندی بار | ارسال بار به تورنتو

مسافران بیشتر نگران این هستند که در طی مسیر ارسال بار به تورنتو به آن ها آسیب وارد شود .  شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا راه با ارائه ی خدمات اصولی درباره بسته بندی و همچنین استفاده از بهترین نوع کارتن های فریت بار برای بسته بندی لوازم شخصی ، منزل و… و استفاده از افراد متخصص در زمینه بسته بندی تا کنون بهترین خدمات را برای شهروندان ایرانی که قصد مسافرت بلند مدت به شهر تورنتو را داشته اند ارئه نموده است. برای اطلاعات بیشتر در باره بسته بندی می توانید روی آن کلیک کنید.

سایر خدمات پادمیرا راه برای فریت بار به تورنتو ، ارسال بار به تورنتو

  1. بسته بندی کلیه لوازم منزل ( ظروف شکستنی ، کتابخانه ، البسه و…) در محل به صورت استاندارد
  2. بارگیری جهت حمل بار هوایی
  3. انجام تشریفات گمرکی با و بدون حضور مسافر جهت ارسال بار به تورنتو : در این مورد برخی از مسافران لازم می دانند که خود شخصا به همراه کارشناس فریت بار برای انجام امور گمرکی حضور داشته باشد اما تعدادی از مشتریان نیز تمام امور را به عهده شرکت فریت بار (ارسال بار) قرار می دهند . شرکت پادمیرا با خواست مشتری عمل می کند و مهمترین مسئله رضایت مشتری است .
  4. پالت بندی محموله در صورت نیاز : بعد از انجام امور گمرکی برای جلوگیری از آسیب دیدگی احتمالی محموله آن را در صورت نیاز پالت بندی می کنند. شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا این مسئولیت را نیز به عهده گرفته است .
  5. در نهایت اخذ بارنامه برای ارسال بار به تورنتو : شرکت پادمیرا راه در کوتاهترین زمان با پایین ترین هزینه مسئولیت اخذ بار نامه شرکت های هواپیمایی مانند هواپیمایی امارات ، ترکیش ایرلاینز ، لوفتهانزا و … را برای فریت بار به تورنتو را بر عهده دارد .

**  توجه

قوانین فریت بار به تورنتو (ارسال بار به تورنتو) تابع قوانین فریت بار به کانادا (ارسال بار به کانادا)می باشد و تمام قوانین فرودگاه های کانادا یکی می باشند .

 

فرودگاه بین اللملی پیرسون تورنتو و خدمات ارسال بار به تورنتو

 

بزرگترین و شلوغ ترین فرودگاه کانادا فرودگاه پیرسون تورنتو می باشد . تعداد مسافرینی که در سال ۲۰۱۰ در این فرودگاه تردد کردند چیزی در حدود ۳۱٫۹ میلیون نفر گزارش داده شده بود. و در حدود ۴۱۹۰۴۴ مورد حرکت هواپیما در فرودگاه پیرسون تورنتو ثبت شده است . در سال ۱۹۹۶ مدیریت این فرود گاه برای بهره برداری و نگهداری  به GTAA  واگذار شد.

اطلاعات کلی فرودگاه پیرسون تورنتو

کد این فرودگاه در سازمان یاتا : YYZ و در سازمان ایکائو :CYYZ است .

نوع فرودگاه : عمومی می باشد | بین المللی

مالک فرودگاه : ترابری کشور کانادا است .

مدیریت فرودگاه : سازمان فرودگاه های تورنتو بزرگ (GTAA)

موقعیت فرودگاه : میسیسوجا ، آنتاریو

مرکز هواپیمایی های : ایر کانادا  ،  ایر کاندا اکسپرس ، ایر ترانسات  ، کن جت ، فدکس اکسپرس ،سانوبنگ ایرلاین ، وست جت